جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام والمسلمین سید مرتضی اصفهانی، امام جمعه شهرستان قاین استان خراسان جنوبی

حوزه/ امام جمعه قاین با بیان این که ۹ دی، روز بصیرت و میثاق با ولایت است، اظهار کرد: اهمیت این روز بزرگ باید برای آحاد ملت ایران و بویژه نسل جوان بازگو شود.

حجت الاسلام و المسلمین سید مرتضی اصفهانی امام جمعه قاین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در بیرجند، ضمن گرامیداشت 9 دی و شهدای فتنه 88، اظهارکرد: مردم با حضور  حداکثری و حماسی خویش در نهم دی  ماه 88 با حضور در راهپیمایی خودجوش، بار دیگر از ولایت فقیه و نظام بزرگ اسلامی حمایت نمودند.

وی با بیان اینکه بر اساس سخنی از مقام معظم رهبری، 9 دی جزو "ایام الله" است، تصریح کرد: روزهایی که حادثه مهمی اتفاق می افتد از آن به عنوان "ایام الله" یاد می شود و 9 دی نیز یکی از این روزهای بزرگ به حساب می آید.

امام جمعه قاین با اشاره به اینکه در جریان اتفاقات سال 88، به مقدسات مردم توهین شد، خاطرنشان کرد: اگر در 9 دی آن سال، مردم از خانه های خویش بیرون نمی آمدند، قطعا دشمن امیدوار می شد و این حماسه بزرگ ملت سبب شد که دشمنان به سوراخ های شان خزانده شوند.

حجت الاسلام والمسلمین اصفهانی با بیان این که 9 دی، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت است، یادآور شد: در این روز با پرچمداری مقام عظمای ولایت و حضور میلیونی مردم بصیر و دوستدار انقلاب؛ عده ای فریب خورده و ناآگاهانه که با حمایت های جدی استکبار قصد ایجاد انقلاب مخملی برای سرنگونی نظام مقدس اسلامی را داشتند، شکست خورند.

وی از 9 دی، به عنوان روز ماندگار و تاریخی یاد کرد و افزود: باید مراسم این روز بزرگ، همه ساله باشکوه تر از سال قبل برگزار گردد تا همه بدانند که انقلاب اسلامی ایران در سایه بصیرت و پیوند با ولایت، از تهدیدات دشمن هیچ گونه هراسی ندارد.

امام جمعه قاین در پایان از مردمان این شهرستان خواست تا با حضور در مراسم 9 دی، باری دیگر وفاداری خویش به ولایت و آرمان های انقلاب به منصه ظهور برسانند و عنوان داشت: مراسم بزرگداشت 9 دی ماه در سال جاری، شب نهم دی ماه در مسجد جامع قاین برگزار می گردد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha