پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 16, 2024

از سوی معاونت ‌فرهنگی‌تربیتی جامعةالمصطفی‌العالمیه دومین نشست‌تربیتی‌سالانه ‌اساتید با‌ حضور مدیران و اساتید مدارس علمیه اصفهان، مشهد، گرگان و قم صبح امروز در مجتمع عالی امام‌خمینی(ره) قم برگزار شد.

به گزارش مرکز خبر حوزه، معاون فرهنگی تربیتی جامعةالمصطفی در مراسم افتتاحیه این نشست اظهار داشت: شعار‌آموزش تربیت‌محور، یک شعارقرآنی برخاسته از متن معارف اهل‌بیت(ع) است که در راس فعالیت ها و در دستور کار برنامه‌های آموزشی و پژوهشی این نهاد قرار دارد.

حجت‌الاسلام والمسلمین زارعان ادامه داد: آموزش تربیت محور جزو شعارهای جامعة‌المصطفی‌ است و این شعار ریشه در حوزوی بودن این نهاد دارد که تحقق این شعار در گرو همکاری و همیاری اساتید دارد.

وی افزود: هرچه مسائل آموزشی با مسائل تربیتی بیشتر گره بخورد، جامعةالمصطفی به اهداف اساسی و تحقق آرمان های بلندش نزدیک‌تر می‌شود.

معاون فرهنگی تربیتی جامعةالمصطفی بیان داشت: رابطه نزدیک و مناسب اساتید با طلاب و ایجاد فضای طلبگی در جمع بزرگ طلاب جامعةالمصطفی، الگوی مناسبی برای فضاهای بزرگ‌تر در کشور است.

وی در پایان تاکید کرد: فرآیند تربیتی با برگزاری این نشست ها رو به افزایش است و در طول سال نیز این فرآیند ادامه خواهد یافت و طلاب تشنه معارف و معنویت را سیراب می‌کند.

 

 


انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha