دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کد خبر: 379701
۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۲
بانوان

حوزه/ مدیر مدرسه الزهرا(س) استهبان، از برگزاری نشست تربیتی- تبلیغی طلاب مدارس امام صادق(ع) برادران و این حوزه، با حضور و سخنرانی مدیر حوزه منصوریه شیراز و رئیس مرکز بنیاد مهدویت فارس خبر داد.

مدیر مدرسه الزهرا(س) استهبان در گفتگو با خبرگزاری «حوزه» در فارس ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن ماه پر برکت شعبان و اعیاد شعبانیه، با اعلام این خبر، اظهار داشت: نشست تربیتی- تبلیغی 100 نفر از طلاب مدارس امام صادق(ع) و این حوزه، با حضور و سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین علیرضا حدائق مدیر حوزه منصوریه شیراز و رئیس مرکز بنیاد مهدویت فارس در سالن اجتماعات مدرسه برگزار شد.

خانم قاسم زاده،  افزود: هدف از برگزاری این نشست تبیین رابطه شایسته طلاب با جامعه اطراف و چگونگی وظایف تبلیغی و شیوه های تعلیم حوزویان بوده است.

مدیر مدرسه الزهرا(س) استهبان، اظهار داشت: طلاب خواهر و برادر حوزه علمیه استهبان در این نشست با ارزش و اهمیت تبلیغ، اهداف و آثار تبلیغ، برنامه ریزی در تبلیغ، شرایط مبلغ و خصوصیات تبلیغ، روش های مناسب در تبلیغ  آشنا شدند.

وی اضافه کرد: در پایان این نشست تربیتی- تبلیغی، توسط سخنران جلسه به سوالات و شبهات طلاب پیرامون مسائل تبلیغی پاسخ داده شد.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha