شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024

شيخ ماهر حمود روحاني اهل سنت لبنان و امام جمعه صيدا گفت:همه بايد موازنه جديدي را كه اخيراً سيد حسن نصر الله مطرح کرده است،ارج بنهيم.

به گزارش سرویس بین الملل مرکز خبر حوزه وی طی سخنانی در مسجد قدس صیدا افزود:قبل از سخنان اخیر دبیرکل حزب الله،رژیم صهیونیستی برتري‌جويي و تهديد مي‌كرد و مدام هشدار مي‌داد اما وقتي سيد حسن نصر الله، موازنه‌ي دريايي را مطرح كرد،لحن دشمن تغيير يافت و شروع كرد به توجيه موضع خود و سخن گفتن از اهتمام اسرائيل به صلح و مانند آن.

وی با اشاره به جنگ گسترده تبلیغاتی صهیونیستها ابراز داشت:امروز رژیم صهیونیستی به تبليغات وسیع رسانه‌ای روی آورده اما در مقابل، مقاومت در آماده‌باش کامل به سر مي‌برد.

شیخ ماهر حمود با بیان اینکه بر خلاف گذشته، خبری از رهبران تاريخي صهیونیست ها برای رویارویی با جریان مقاومت دیده نمی شود گفت:امروز برخی از سران صهیونیستی، به تهمت فساد محاكمه مي‌شوند در حالی که ما رهبرانی مانند سید حسن نصرالله داریم که از ميان ملت برخاسته‌اند.

وی تصریح کرد:دشمن صهیونیستی بر تاريخ خود تكيه مي‌كند و ما بر توان خود تکیه می‌نمائیم و همه شواهد و قرائن به برتری جریان مقاومت گواهی می دهند.

امام جمعه اهل سنت صیدا با بیان اینکه نابودی رژیم صهیونیستی حتمی است گفت:آنها طبق عقیده خودشان برخی نشانه های نابودیشان را به چشم می بینند و سخن گفتن ما از نابودي صهیونیست ها، بيش از پيش افكارشان را آزرده می کند.

وی خاطر نشان کرد: قافله مقاومت به خواست خدا به بهترين شكل در حال حركت است و كساني كه اين را باور ندارند،روزنامه‌های صهیونیستی را بخوانند كه صهیونیست ها يكديگر را مسؤول اصلي جنگ‌ در سال 2000 مي‌دانند.

خاطر نشان می‌شود، حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسن نصرالله اخیراً در دهمین سالگرد پیروزی مقاومت بر رژیم صهیونیستی گفت:  در مورد معادله جدید خود به صهیونیست‌ها می‌گوییم که هر چند ما خواهان جنگ نیستیم، اما اگر جنگی رخ دهد، چهره منطقه را دگرگون خواهیم کرد.

وی افزود: اگر رژیم صهیونیستی در جنگ آینده بخواهد بنادر ‌آب‌های ساحلی لبنان را محاصره کند باید بداند که همه کشتی‌های نظامی و بازرگانی که در امتداد دریای سفید و مدیترانه به سوی اسرائیل در حرکت باشند، در تیر‌رس موشک‌های مقاومت قرار خواهند گرفت.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha