جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
شیخ محمد یزبک رئیس هیئت شرعی حزب الله لبنان

حوزه/ شیخ محمد یزبک گفت: ما با تمام توان برای برداشتن محاصره لبنان تلاش کرده و کشتی های سوختی را به لبنان خواهیم آورد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، حجت‌الاسلام والمسلمین شیخ محمد یزبک رئیس هیئت شرعی حزب الله لبنان طی مراسمی در شهرک بوادی با بیان اینکه ما در سالگرد کشتار ۱۹۹۳ که در آن ۹ نفر شهید و بیش از ۵۰ نفر زخمی شدند، قرار داریم، افزود: ما آن زمان دندان روی جگر گذاشتیم و صبر کردیم؛ چراکه به دنبال انتقام از دشمن اسرائیلی بودیم.

وی ادامه داد: ما امروز به لطف و برکت معادله طلایی "ارتش، ملت و مقاومت" و به برکت خون شهدای مجاهد مقاومت از یک پیروزی به پیروزی دیگر منتقل می شویم.

موضع گیری سید حسن نصرالله محاصره لبنان را در هم شکست

شیخ یزبک در بخش دیگر سخنان خود بیان داشت: بعد از سخنرانی سید حسن نصر الله در روز عاشورا و اعلام حرکت اولین کشتی سوخت ایرانی به سمت لبنان، آمریکا از طریق سفارت خود راه را برای گفتگوی لبنانی ها با سوریه، مصر و اردن برای دریافت برق و گاز باز کرد. به برکت موضع گیری سید نصر الله که تأکید کرد ما ملت خود را تنها نخواهیم گذاشت، این محاصره شکسته شد.

عضو ارشد حزب الله تأکید کرد: ما با تمام توان برای برداشتن این محاصره تلاش خواهیم کرد و کشتی های سوختی را به لبنان خواهیم آورد و در عمل به وظیفه و حمایت از مردم کوتاهی نخواهیم کرد. ما برای رفع بی عدالتی و ظلم از ملت خود تلاش خواهیم نمود.

وی در پایان ضمن اشاره به تشکیل دولت جدید لبنان به نخست وزیری نجیب میقاتی، از مسئولین خواست به وظایف خود عمل کنند و گفت: با عزم و اراده می توانیم همه چیز را تغییر دهیم و مهم توافق و حمایت از یکدیگر است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha