شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
شیخ یزبک

حوزه/ رئیس هیئت شرعی حزب الله لبنان گفت: بعثت پیامبر اکرم (ص) امسال مصادف با سالروز پیروزی انقلاب پربرکت اسلامی ایران به دست حضرت امام خمینی (ره) است.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، شیخ محمد یزبک رئیس هیئت شرعی حزب الله لبنان طی سخنانی گفت: بعثت پیامبر اکرم (ص) امسال مصادف با سالروز پیروزی انقلاب پربرکت اسلامی ایران به دست حضرت امام خمینی (ره) است. بدین ترتیب ایشان با زدودن غباری که در طول قرن ها بر بعثت پیامبر اکرم (ص) انباشته شده بود، حیات تازه ای به اسلام بخشید.

وی افزود: امام خمینی هدف این بعثت را کنترل این نفس نافرمان، طغیانگر و ظالم از طریق تزکیه آن دانست و راه از بین بردن ظلم را برای مردم تبیین کرد و راه را برای مردم آشکار ساخت تا مردم بتوانند با مستکبرین مقابله کنند.

شیخ یزبک بیان داشت: قهرمانان مقاومت هر روز شگفت‌انگیزترین قهرمانی‌های مقابله با دشمن وحشی و خیانتکار را به تصویر می کشد و این دشمن هیبتش شکسته شده است.

عضو ارشد حزب الله بیان داشت: دشمن صهیونیستی از وحشیگری‌اش، چیزی جز شکست، ذلت و خواری به دست نخواهد آورد و مقاومت با صبر و جانفشانی، پیروزی به دست می آورد و به فلسطین بازمی‌گردد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha