دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024

در آستانه سفر پر خیر و برکت رهبر معظم انقلاب به شهر مقدس قم، پایگاه مجلات تخصصی مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی (نورمگز) 1620 مقاله را پیرامون شخصیت و دیدگاه های معظم له در دسترس علاقمندان قرار داد.

به گزارش مرکز خبر حوزه، مدیر پایگاه نورمگز امروز با اعلام این خبر در گفت و گو با خبرنگاران افزود: این حرکت عظیم علمی و پژوهشی از چند ماه پیش به همت محققان و پژوهشگران پایگاه مجلات تخصصی آغاز شده بود که با قطعی شدن سفر معظم له به صورت شبانه روزی پیگیری شد.

نبی الله ترابی دستگردی با بیان این که این مجموعه مقالات در دو بخش آماده سازی و در اختیار ولایتمداران قرار گرفته است، ادامه داد: از این تعداد مقاله بیش از 400 مقاله مربوط به سخنرانی یا آثار مکتوب مقام معظم رهبری می باشد که به صورت متن و تصویر ارائه شده است.

وی بیان داشت: بخش دیگر از این مجموعه گرانسنگ مربوط به مقالاتی است که دیگران در خصوص شخصیت و ویژگی های منحصر به فرد مقام معظم رهبری دست به قلم برده اند.

ترابی دستگردی تصریح کرد: محققان و پژوهشگران می توانند برای دسترسی به این مقالات با مراجعه با پایگاه اینترنتی مجلات تخصصی نور به نشانی www.noormags.ir  و درج مقام معظم رهبری و آیت الله خامنه ای به این مجموعه نفیس دسترسی داشته باشند.

مدیر پایگاه مجلات تخصصی نور(نورمگز) گفت: رهبری و بسیج، رهبری و امام، اندیشه تبلیغ از امام (ره) تا رهبر انقلاب، گفتاری از امام (ره) تا رهبری، رهبری و قضات، حزب از دیدگاه رهبری، رهبری و انقلاب، رهبری و زندگی شخصی از جمله عناوین این مقالات به شمار می رود.

ترابی دستگردی خاطر نشان ساخت: رهبری و دوران مبارزات، رهبری و جنگ تحمیلی، رهبری و آموزش و پرورش، رهبری و احکام اجتماعی، رهبری و فرهنگ، رهبری و ادبیات، رهبری و حج و ... از دیگر عناوین این مجموعه گرانسنگ می باشد

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha