دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۷ شوال ۱۴۴۵ | May 6, 2024

مراسم تودیع و معارفه مدیر مدرسه علمیه اهل بیت(ع) شاهین شهر با حضور مسئولان حوزه علمیه اصفهان برگزار شد.

به گزارش سرویس استان های مرکز خبر حوزه، معاون امور مدارس و طلاب مرکز مدیریت حوزه علمیه اصفهان در این مراسم، با اشاره به این که حکم مدیریت جدید، 2 ساله است، اظهار داشت: این انتخاب پس از بررسی های لازم از سوی دفتر تحقیق، نظارت و بازرسی با موافقت مدیر حوزه علمیه اصفهان صادر شد.

حجت­الاسلام جلالی درباره شرایط تبیین انتخاب مدیران مدارس گفت: حُسن سابقه، اعتقاد به ولایت فقیه و اصول مقدس نظام جمهوری اسلامی، سوابق درخشان و ترجیحا از اساتید سطوح بالا حوزه بودن، از شرایط مدیران مدارس می­باشد. همچنین مدیر علاوه بر این شرایط، باید حداقل 125 ساعت در ماه برای حضور در مدرسه وقت بگذارد.

معاون امور مدارس و طلاب حوزه علمیه اصفهان به ارائه درس خارج در مدرسه علمیه اهل بیت(ع) اشاره کرد و گفت: در این مدرسه علمیه بیش از 100 طلبه مشغول به تحصیل می­باشند که در پایه­های 1 تا 10 تحصیل می­کنند و از امسال نیز کلاس درس خارج در این مدرسه برگزار می­شود.

حجت­الاسلام جلالی در ادامه افزود:با توجه به جمعیت شاهین شهر و به منظور رفاه حال طلاب، تا 2 سال آینده مکان جدید مدرسه اهل­بیت(ع) در میدان ورودی این شهر ساخته و به بهره برداری خواهد رسید.

خاطرنشان می شود، در این مراسم حجت الاسلام محمد علی دایی به عنوان مدیر مدرسه علمیه اهل بیت(ع) شاهین شهر معرفی و از زحمات حجت الاسلام سید عیسی هاشم زاده تقدیر شد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha