یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 19, 2024
کد خبر: 247925
۲۰ فروردین ۱۳۹۰ - ۲۰:۴۴

معاونت پژوهش حوزه‌های علمیه خواهران مسابقه رشد ویژه طلاب حوزه‌های علمیه خواهران را برگزار می کند

به گزارش مرکز خبر حوزه ،محمود خالقی یکی از اهداف برگزاری این مسابقه را بررسی شبهات و مسائل فکری و رفتاری گروه‌های مختلفی در جامعه برشمرد و اظهار داشت: دانش‌آموزان مدارس آموزش و پرورش، بانوان شرکت‌کننده در جلسات مذهبی، خانواده‌های طلاب خواهر، دوستان و آشنایان طلاب و دانشجویان این گروه‌ها را تشکیل می‌دهند که طلاب به بررسی مشکلات آنان می‌پردازند.

معاون پژوهش حوزه‌های علمیه خواهران با اشاره به این که امسال دومین نوبت از مسابقه رشد در حوزه‌های خواهران به اجرا درمی‌آید، اضافه کرد: در نخستین دوره این مسابقه کاربرگ‌های بیش از هزار و 500 شرکت کننده مورد بررسی و بهره‌برداری قرار گرفت.

وی ادامه داد: در سال گذشته مسابقه رشد به ارائه پیشنهاد از سوی طلاب، مدیران و معاونان پژوهش به منظور بهبود روند فعالیت‌های پژوهشی در حوزه‌های علمیه خواهران اختصاص داشت.

خالقی با بیان این که شرکت در مسابقه رشد سال جاری صرفا به صورت گروهی انجام می‌شود، یادآور شد: فرم‌های شرکت در مسابقه به مدارس علمیه خواهران ارسال شده است و پوسترهای مربوط به این مسابقه نیز در اختیار این مدارس قرار گرفته است.

براساس گزارش روابط عمومی حوزه‌ علمیه خواهران، وی تصریح کرد: مدارس علمیه از ابتدای خرداد تا پایان مهرماه فرصت دارند نتایج پژوهش خود را در 40 تا 70 صفحه به مدیریت‌های منطقه‌ای و استانی حوزه‌های علمیه خواهران جهت ارزیابی و انتخاب پژوهش‌های برتر ارسال کنند و این مدیریت‌ها بر اساس کاربرگ‌های ارزیابی به ارزیابی پژوهش‌های مدارس می‌پردازند و تا 15 آبان‌ماه پژوهش‌های برتر را جهت انتخاب برترین‌های کشوری به معاونت پژوهش مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران ارسال می‌کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha