یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024

نخستین همایش علمی و تخصصی جنسیت از منظر دین و روانشناسی، آبان ماه سال جاری در موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی‌(ره) قم برگزار می‌گردد.

به گزارش مرکز خبر حوزه، زمان برگزاری همایش جنسیت از منظر دین و روانشناسی از اردیبهشت 90 به آبان ماه سال جاری تغییر یافت و محققین و پژوهشگران می‌توانند مقالات خود را تا پایان مرداد ماه به اداره همایش های موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی‌(ره) ارسال نمایند.

محورهای این همایش، هویت جنسی و رشد آن، تفاوت های زن و مرد، نقش و کارکرد تفاوت های جنسیتی در خانواده ، جنسیت و اشتغال از نگاه دین و روانشناسی معرفی شده است.

همچنین تاثیر دیدگاه های غیر دینی در روانشناسی زن و مرد، جنسیت و نظام آموزشی، نظام انگیزشی زن و مرد، جنسیت و بهداشت روانی، الگوهای ارتباطی زن و مرد، رسانه و الگو های جنسیتی در جامعه از دیگر محورهای این همایش عنوان شده که از همه پژوهشگران جهت ارسال آثار خود در محورهای یاد شده دعوت به عمل می آید.

عدم چاپ و ارائه مقاله در همایش های دیگر، ذکر نام و نام خانوادگی، شماره تلفن، ایمیل و آدرس پستی ارسال کننده اثر و حداکثر 25 صفحه با فرمت ورد به صورت PDF از جمله شرایط ارسال مقالات اعلام شده است.

علاقمندان می توانند آثار خود را به نشانی قم، ابتدای بلوار امین، بلوار جمهوری اسلامی، موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی‌(ره) اداره همایش ها و نشست های علمی ارسال نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha