چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۷ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 15, 2024

مدیر حوزه علمیه استان مرکزی گفت: بصیرت انقلابی طلاب و فضلای حوزه باید متناسب با تحولات و شرایط روز تداوم داشته باشد.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی پور در گفتگو با خبرنگار سرویس استان های مرکز خبر حوزه، ضمن گرامیداشت نهم تا نوزدهم دی ماه به عنوان دهه بصیرت اظهار داشت: حوزویان به راستی که در یوم الله 19 دی ، پیشگام حرکت بزرگ مردمی بودند و امروز هم طلایه دار بصیرت بخشی در جامعه به شمار می روند.

وی افزود: به لطف الهی، بصیرت بخشی حوزه های علمیه در آن روز به یادماندنی مردم این کشور اسلامی را به خروش درآورد و امروز هم می بینیم که این بصیرت و آگاهی اسلامی توانسته در منطقه منشا آثار و برکات فراوانی باشد.

مدیر حوزه علمیه استان مرکزی همچنین در ادامه با اشاره به کار اصلی حوزه های علمیه تربیت نیروی انسانی متعهد و متخصص است، گفت: اساسا نیروی انسانی در دنیا حرف اول را در روند توسعه اجتماعی و پیشرفت ها می زند.

وی اضافه کرد: در همین ایران خودمان، حوزه علمیه قم با تربیت و پرورش انسان بزرگی همچون امام (ره) توانست چنین تحول عمیقی در کشور و بلکه دنیا ایجاد کند.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی پور خاطرنشان کرد: دغدغه اصلی مدیران حوزه های علمیه در استان ها تربیت نیرو است و این دغدغه طبعا بدون اختصاص بودجه لازم و امکانات مورد نظر مرتفع نمی شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha