سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024

مديرحوزه‌هاي علميه با اشاره به این که راهپيمايي مردم در يوم الله 22 بهمن بهت و ناباوري دشمن را در برداشت، گفت: مسئولان بايد با وحدت به فكر رفع مشكلات مردم باشند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری، امروز در مراسم تجلیل از کارکنان نمونه و پیشکسوت دانشگاه علوم پزشکی قم با اشاره به شرايطي كه دشمن بر مردم تحميل كرده است، گفت: دشمنان امروز در عرصه اقتصادي به جنگ ما آمده و با تحريم‌ها مي خواهند به نظام اسلامی ضربه بزنند.

وي با اشاره به این که  راهپيمايي روز گذشته مردم در يوم الله 22 بهمن بهت و ناباوري دشمن را در برداشت و موجب شد تا دشمن بفهمد مردم هيچ گاه تسليم نمي‌شوند، ادامه داد: مسئولان بايد با وحدت به فكر رفع مشكلات مردم باشند؛ زیرا مردم به خوبي دین خود را ادا كرده‌اند.

عضو خبرگان رهبری یادآور شد: تحليل‌هاي داخلي و خارجي بر اين بود كه مردم در روز22 بهمن به عرصه نمي‌آيند، ولي مردم آمدند و به مسئولان را به وحدت توصیه كردند كه نشان دهنده قدرت بينش مردم است.

مدیر حوزه های علمیه تاكيد كرد: انقلاب اسلامی بر اساس يك اصل ديني و قرآني و شعارهاي عاشورايي ايجاد شده‌ است.

عضو جامعه مدرسین حوزه با بیان این که پس از پيروزي انقلاب اسلامي، کشور در عرصه‌هاي مختلف از جمله پزشكي رشد قابل توجهي داشته است،افزود: درگذشته براي كوچكترين بيماري بايد به كشورهاي خارجي مي‌رفتيم، اما امروزه بيمارستان‌هاي به برترين تكنولوژي‌هاي روز دنيا مجهزهستند كه از ثمرات انقلاب است.

مدير حوزه‌هاي علميه با اشاره به این که دغدغه مسائل پزشكي در قم موضوع جدي براي ما است، افزود: بحمدالله كارهاي خوبي صورت گرفته كه يكي از آنها راه اندازی مجدد بيمارستان شهيد بهشتي است وامیدواریم روزي برسد كه پروژه‌هاي نيمه تمام با عنایت خداوند و اختصاص اعتبارات مورد نیاز به اتمام برسد.

وي همچنین با بیان این که  نيروهاي بازنشسته به عنوان با تجربه‌ترين افراد جامعه هستند كه بايد از آنها استفاده شود، تاكيد كرد: بايد اتاق فکری برای استفاده بهینه از تجربيات این افراد ایجاد  شود كه دانشگاه علوم پزشکی قم این ظرفیت را دارد که در این زمینه پیشگام باشد.

گفتنی است، همزمان با ایام پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در مراسمی از 200 نفر از کارکنان نمونه و پیشکسوت دانشگاه علوم پزشکی قم تجلیل شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha