یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024

قبل از انقلاب اسلامی دین اسلام یک دین بی تحرک بود اما به برکت انقلاب اسلامی در سراسر دنیا احیا شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه,حجت الاسلام والمسلمین محسن ربانی از مبلغین نمونه در عرصه تبلیغ بین الملل، امروز در مراسم سالروز ولادت امام جواد(ع)در جمع طلاب و فضلای جانباز  مدرسه علمیه ابوالفضل(ع)،به تبیین شرایط تبلیغ در کشورهای آمریکای لاتین و نیاز مردم این مناطق به تعالیم دین اسلام پرداخت.

وی ضمن بیان خاطراتی از دوران حضور و تبلیغ در کشورهای آمریکای لاتین بیان داشت:مردم این کشورها علاقه عجیبی به حضرت امام راحل داشتند به گونه ای که بعد از مرگ حضرت امام خمینی(ره)روزنامه های آن زمان نوشتند":مردی از دنیا رفت که می خواست تاریخ بشریت را عوض کند".

حجت الاسلام والمسلمین ربانی با اشاره به بیداری ملت ها و تشنگی مردم دنیا به معارف اسلام تاکید کرد:امروزه مکتب های مادی جذابیت خود را از دست داده اند به گونه ای که هرموقع که در کشور کلمبیا سخنرانی داشتم همه اقشار می آمدند و دستورات و احکام اسلام برای آنان جذابیت خاصی داشت.

وی با اشاره به نقش انقلاب اسلامی در بیداری اسلامی گفت:بعد از وقوع انقلاب اسلامی بود که در سراسر دنیا  بحث دین مطرح شد و قبل از آن دین اسلام، یک دین منزوی و بی تحرک بود اما به برکت انقلاب اسلامی دین اسلام در کل دنیا احیا شد.

*2هزارو 400فرقه در آمریکای لاتین

حجت الاسلام و.المسلمین ربانی خاطرنشان کرد:در آمریکای لاتین 2هزارو 400فرقه وجود دارد که توسط استکبار ساخته شده اند و اگر حوزه ها و فضلای ما در مباحث تبلیغ بین الملل فعال باشند و مکتب اهل بیت(ع) را به آنان عرضه کنند قطعا هدایت می شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha