یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
کد خبر: 317679
۱۷ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۳:۲۵

انقلاب بحرین از تمام گروه ها بزرگ تر و عظیم تر است و مردم آن را همچنان حفظ می کنند و حتی اگر فعالیت احزاب سیاسی ممنوع شود، باز هم انقلاب و جنبش ما متوقف نمی شود.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام شیخ علی سلمان، دبیر کل جمعیت وفاق بحرین ضمن رد کردن این نظریه که بحرین دستخوش فراز و نشیب های منطقه ای و بین المللی شده، گفت: ما نمی خواهیم که بحرین مکانی برای بازی منطقه ای و بین المللی، به بهای بی ثباتی و درگیری داخلی بحرین باشد.

وی افزود: ما هم پیش از حل و فصل بحران و هم پس از آن می خواهیم که بحرین روابط خوب و سازنده خود را با کشورهای همسایه حفظ کند. ما یک کشور کوچک هستیم و تمایلی به دشمنی با ایران یا عربستان و هیچ کشور دیگری نداریم. ما نمی‌خواهیم با کسی دشمنی کنیم و در برابر کسی مواضع خصمانه داشته باشیم.

وی درباره مسائل بحرین با بیان این‌که اصل شهروندی و هم‌وطنی باید اساس برخورد همه با هم باشد گفت: بحرین نیاز به گفتگوی حقیقی برای رسیدن به توافق و ساختار سیاسی جدید برای اداره کشور دارد. این نظر همیشگی ما است و نمی‌خواهیم در هر راه حل سیاسی پیشنهادی به کسی ظلم شود.

وی در پاسخ به سؤال یکی از حاضران درباره تشدید محدودیت های امنیتی در بحرین گفت: بخشی از این حملات شبانه روزی برای بازداشت اشخاص نیست، بلکه برای ایجاد رعب و وحشت است، همان طور که در گزارش رسمی حکومت هم ذکر شده بود. حکومت باید به فکر خدمت به مردم باشد اما این حکومت ما را دشمن خود می‌پندارد.

دبیر کل جمعیت وفاق در پایان سخنان خود گفت: انقلاب بحرین از تمام گروه ها بزرگ تر و عظیم تر است و مردم آن را همچنان حفظ می‌کنند و حتی اگر فعالیت احزاب سیاسی ممنوع شود، باز هم انقلاب و جنبش ما متوقف نمی‌شود. انقلاب کشورهای مصر و تونس با حرکت مردم پیروز شد نه با تکیه بر نیروها و احزاب سیاسی. روح این انقلاب ها وابسته به جوانان آنها بود و در بحرین نیز همین گونه است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha