شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
شیخ سلمان

حوزه علمیه استان فارس با محکومیت دستگیری و ادامه بازداشت شیخ علی سلمان، آن را نقض آشکار حقوق بشر دانسته و تصریح کرد: آل خلیفه با این اقدامات در سراشیبی سقوط قرار گرفته است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، حوزه علمیه استان فارس، با صدور بیانیه ای، با محکومیت دستگیری و ادامه بازداشت شیخ علی سلمان، دبیر کل جمعیت وفاق اسلامی بحرین، تصریح کرد: رژیم سرکوبگر آل خلیفه به زعم و گمان باطل خویش با انجام این گونه اقدامات می‌کوشد تا فریادهای مظلومانه و حق طلبانه ملت بحرین را خاموش کند غافل از آن که با این اعمال ضد بشری ضمن پیچیده‌تر کردن اوضاع بحرین، در سراشیبی سقوط  قرار گرفته است.

متن بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

رژیم سرکوبگر آل خلیفه در ادامه سلسله اقدامات خود از جمله تخریب مساجد و حسینیه‌ها، سوزاندن قرآن، هتک حرمت علماء، صدور احکام  اعدام و زندان‌های طویل المدت، شکنجه‌های غیر انسانی، اخراج‌ها و سلب تابعیت‌ها و نفی بلد؛ بار دیگر رویکرد ضد انسانی خویش را نشان داد و در روزهای اخیر با ایراد اتهامات بی‌اساس اقدام به دستگیری فرزندی دیگر از حوزه‌های علمیه، عالم مجاهد حجت الاسلام شیخ علی سلمان، دبیر کل جمعیت وفاق اسلامی توسط نیروهای امنیتی خویش کرد.

این رژیم به زعم و گمان باطل خویش با انجام این گونه اقدامات می‌کوشد تا فریادهای مظلومانه و حق طلبانه ملت بحرین را خاموش کند غافل از اینکه این اقدامات ضمن پیچیده‌تر کردن اوضاع بحرین، موجب شعله ور شدن آتش فتنه طائفی در این کشور شده و این رژیم را در سراشیبی سقوط  قرار خواهد داد.

مدیریت حوزه‌علمیه فارس، بازداشت حجت الاسلام شیخ علی سلمان را که نشانه آشکار نقض حقوق بشر و آزادی‌های مدنی توسط رژیم آل خلیفه میباشد، به شدت محکوم کرده و اعلام می‌کند ادامه این اعمال و عدم آزادی بازداشت شدگان، خروش انقلابی حوزویان و حوزه‌های علمیه را در پی خواهد داشت.

 

 

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha