یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
علوی گرگانی

حوزه / حضرت آیت الله علوی گرگانی در واکنش به بازداشت دبیر کل جمعیت وفاق بحرین گفتند: امروز دشمنان بر روی روحانیت بیشتر حساس هستند و در عربستان شاهد بودیم که آیت الله شیخ نمر و در بحرین رئیس جمعیت الوفاق بحرین را زندانی کردند، چرا که به دنبال اهداف شوم خود هستند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، ایشان عصر امروز در دیدار مشاوران استانداران در امور روحانیت با اشاره به اینکه حضور روحانیت در استانداری ها مایه خوشحالی است، اظهار داشتند: امروز مسئولیت برای روحانیت سنگین است و باید نگران باشیم که مبادا نتوانیم به خوبی مسئولیت خود را انجام دهیم.  

ایشان با بیان اینکه ما باید در دنیا و آخرت مراقب یکدیگر باشیم، گفتند: جامعه از روحانیت انتظاراتی دارد و باید مراقب باشیم که اقدامات خلافی انجام ندهیم.

معظم له افزودند: در نظام جمهوری اسلامی که بهترین نظام در دنیا است خیلی باید مراقب باشیم که امام زمان(عج) دلگیر از اعمال ما نشوند.  

استاد خارج فقه حوزه علمیه با بیان اینکه حضور روحانیت در نهادها بسیار خوب است، گفتند: امروز دشمنان بر روی روحانیت بیشتر حساس هستند و در عربستان شاهد بودیم که آیت الله شیخ نمر و در بحرین رئیس جمعیت الوفاق بحرین را زندانی کردند چرا که به دنبال اهداف شوم خود هستند.

حضرت آیت الله علوی گرگانی با اشاره به اینکه دشمنان، ایران را رها نخواهند کرد، گفتند: امروز مایه تاسف است که حکومت های غاصبانه رفتار ناشایستی با بزرگان دینی دارند و به گونه ای رفتار کرده اند که خاطر سازمان های بین المللی و دینی را مشوش کرده اند.

ایشان با بیان اینکه دشمنان نمی خواهند در مملکت ما روحانیت باقی بماند، ابراز داشتند: دشمنان سیلی که از روحانیت در عصر تاریخ خوردند از هیچ گروهی نخوردند و حکومت ها به دنبال تقابل با روحانیت بوده اند.

این مرجع تقلید در پایان خاطرنشان کردند: امیدواریم دوران حکومت روحانیت مقبول جهانی باشد تا  امانت را بدست حضرت ولیعصر(عج) برسانیم.

انتهای پیام/313 /33 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha