شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
علوی گرگانی

حوزه / حضرت آیت الله علوی گرگانی گفتند: نباید لحظه ای از وظیفه خود کوتاهی کنیم، کوتاهی در مسئولیت خسارت جبران ناپذیری به کشور نظام و انقلاب وارد می کند، که قابل جبران نخواهد بود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، ایشان امروز در دیدار با  مسؤلین هسته گزینش دستگاه اجرایی کشور با بیان این که امام خمینی (ره) مؤسس هستۀ گزینش در کشور بود تصرح کردند: هسته گزینش به عنوان فیلتر اجرایی دستگا ه ها به شمار می رود و در این عرصه باید بدون هیچ اغماضی به رسالت خود عمل کنند.  

معظم له افزودند: شورای نگهبان نیز که عهده دار این مسئولیت خطیر می باشد، تا الان سربلند از این وظیفه بیرون آمده و این وظیفه ای است که هر کسی نمی تواند عهده دار آن باشد و تنها کسانی می توانند که مؤمن، متعهد،  انقلابی و ولایتی باشند تا بتوانند اهداف بزرگان دین را تأمین کنند.

ایشان اظهارداشتند: انسان هایی که به دنبال هوای نفس می باشند، نمی توانند عهده دار چنین مسؤلیت خطیری باشند زیرا وابستگی  به هوای نفس، وابستگی به دنیا را به همراه خواهد داشت و مو جب می شود به درستی به وظیفه خود عمل نکنند.

حضرت آیت الله علوی گرگانی گفتند: انسانهایی که ایمان قوی نداشته باشند و از هوای نفس پیروی کنند از مسیر حق و حقانیت خارج  خواهند شد و کشور را با کارهای خود دچار اخلال خواهند کرد.

معظم له گفتند: مسؤلین هسته گزینش نباید لحظه ای از وظیفه خود کوتاهی کنند، کوتاهی در مسؤلیت خسارت  جبران ناپذیری به کشور نظام و انقلاب وارد می کند، که قابل جبران نخواهد بود.

حضرت آیت الله علوی گفتند: هسته های گزینش، نباید سلایق شخصی را در عمل خود دخالت بدهند، باید شخصیت افراد از لحاظ اعتقاد، ایمان و تعهد به نظام و انقلاب بررسی  شود.

انتهای پیام کد 40/313

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha