شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
آیت الله علوی گرگانی

حوزه/ حضرت آیت الله علوی گرگانی گفتند شهید نواب صفوی شخصیتی بود که برای احیای اسلام و مکتب اهل بیت(ع) زحمات زیادی کشید و توانست با فداکاری و رشادت نام خود را درتاریخ ماندگار سازد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، معظم له پیش از ظهر امروز، در دیدار اعضای ستاد بزرگداشت  شهدای فدائیان اسلام اظهارداشتند: زنده نگه داشتن نام و یاد شهدا حفظ شعائر اسلامی است بنا براین باید آثار و راه  شهدا تبدیل به یک فرهنگ درجامعه شود تا همه بدانند شهدا چه فعالیت هایی برای احیای اسلام و انقلاب انجام داده اند.

ایشان افزودند: نه تنها شهدا زنده اند، بلکه باید آثار آنها را درجامعه نشر و توسعه داد، چرا که این کار موجب می شود مردم به خصوص جوانان با فداکاری ها  و رشادت های این عزیزان بیش از پیش آشنا شوند.

معظم له گفتند:شهید نواب صفوی شخصیتی بود که برای احیای اسلام و مکتب اهل بیت(ع) زحمات زیادی کشیده بود و این شهید هنگامی که در نجف اشرف مشغول تحصیل و فراگیری علوم دینی بود، در همان زمان اولین جرقه های مبارزه با رژیم طاغوت در ذهنش زده شد و توانست با فداکاری و رشادت  نام خود را درتاریخ ماندگار سازد.

*بزرگداشت شهید نواب صفوی و فدائیان اسلام در وادی السلام قم

لازم به ذکر است در ادامه این دیدار،محمد عبدخدایی، دبیر ستاد بزرگداشت شهید نواب صفوی ضمن بیان سخنانی

پیرامون شخصیت شهید نواب صفوی و شهدای فدائیان اسلام گفت:بزرگداشت شهید نواب صفوی و هزار شهید فدائیان اسلام در25 دی ماه سال جاری در قبرستان وادی السلام  وبرسر مزار ایشان برگزار خواهد شد.

وی همچنین اظهار داشت در این مراسم، کلنگ زنی مجموعه فرهنگی شهید نواب صفوی که با واگذاری زمین از سوی سازمان اوقاف صورت گرفته انجام خواهد شد.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha