جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
ابراهیمیان

ارتباط مسئولان فرهنگی و سیاسی کشور با مراجع و علما، سنت پسندیده ای است که این روزها شاهد آن هستیم چه آنکه اقدام آقای ابراهیمیان در ارتباط تلفنی با حضرت آیت الله علوی در نوع خود مبتکرانه است و می تواند الگوی بسیاری از مسئولان فرهنگی و سیاسی در خارج از کشور باشد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، دکتر حجت الله ابراهیمیان رایزن فرهنگی ایران در اندونزی طی تماس تلفنی با حضرت آیت الله علوی گرگانی از ایشان برای پیشبرد کارها رهنمود گرفت.

ابراهیمان هدف از این تماس را ابراز ارادت به ساحت بزرگان حوزه دانست و با اشاره به حضور دو ساله اش در اندونزی و انجام کارهای متنوع فرهنگی در آن دیار، ارتباط با مراجع و علما برای ادامه راه را ضروری خواند و از آیت الله علوی گرگانی طلب رهنمود کرد.

حضرت آیت الله علوی گرگانی هم جویای وضعیت مسلمین و شیعیان اندونزی شده و با آرزوی موفقیت برای آقای ابراهیمیان که از دانش آموختگان حوزه و دانشگاه است گفتند: طلبگی نعمت بزرگی است که نصیب شما شده و به آن افتخار کنید و از این نعمت برای ترویج شعائر دینی در آن منطقه بهره بگیرید. خداوند به شما در این مسیر، عمر با برکت بدهد تا هرچه بیشتر در این زمینه فعالیت کنید و اسلام و قرآن را ترویج نمایید.

خاطر نشان می شود ارتباط مسئولان فرهنگی و سیاسی کشور با مراجع و علما، سنت پسندیده ای است که این روزها شاهد آن هستیم چه آنکه اقدام آقای ابراهیمیان در ارتباط تلفنی با حضرت آیت الله علوی در نوع خود مبتکرانه است و می تواند الگوی بسیاری از مسئولان فرهنگی و سیاسی در خارج از کشور باشد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha