یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
بحرین

حوزه/ جمعیت های سیاسی بحرین: از نظام می خواهیم با توجه به اوضاع منطقه، کشور را از نا امنی و تنش های سیاسی امنیتی حفظ کند و به فکر آغاز گفتگویی جدی و واقعی برای خروج از بحران سیاسی باشد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، جمعیت های سیاسی مختلف بحرین از جمله جمعیت الوفاق، الوعد، المنبر التقدمی، الوحدوی، الإخاء بیانیه ای مشترک در مورد ادامه بازداشت شیخ علی سلمان دبیر کل جمعیت الوفاق بحرین صادر کردند.

این تشکل‌های سیاسی معارض نظام بحرین، خواستار آزادی فوری شیخ سلمان شدند و اعلام کردند ادامه بازداشت شیخ سلمان پس از جلسه دادگاه روز چهار شنبه موجب افزایش تنش های سیاسی و امنیتی خواهد شد.

این جمعیت های سیاسی در بیانیه خود تاکید کردند اتهام های نسبت داده شده به شیخ سلمان باطل است و سخنان شیخ سلمان حکایت از تمسک به راه حل ملی و مسالمت آمیز برای تحقق آزادی و دموکراسی و عدالت اجتماعی و مساوات دارد و ایشان همواره مردم را به مسالمت و ترک خشونت توصیه کرده و حتی پس از بازداشت نیز بر این اصول تاکید کرده است.

در این بیانیه آمده است همچنان خواستار حقوق مردم بحرین و آزادی فوری شیخ سلمان و تمام زندانیانی هستیم که به خاطر اعلام نظر خود و در جریان بحرین سیاسی کشور بازداشت شده اند. ما از نظام می خواهیم با توجه به اوضاع کشورهای منطقه، کشور را از نا امنی ها و تنش های سیاسی امنیتی حفظ کند و به فکر آغاز گفتگویی جدی و واقعی برای خروج از بحران سیاسی باشد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha