جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
بحرین

حوزه/ جمعیت وفاق اسلامی بحرین گفت: راه حل سیاسی بحران کشور بحرین در گروِ پاسخگویی به مطالبات سیاسی به عنوان تنها راه برون رفت از تمامی بحران هایی است که بر دوش وطن سنگینی می کند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، جمعیت وفاق اسلامی بحرین گفت: راه حل سیاسی بحران کشور بحرین در گروِ پاسخگویی به مطالبات سیاسی به عنوان تنها راه برون رفت از تمامی بحران هایی است که بر دوش وطن سنگینی می کند.

این جمعیت تأکید کرد: ملت شیعه و سنی بحرین در کنار مخالفان و موافقان حکومت به این نتیجه حتمی رسیدند که کشور بحرین دیگر تحمل فساد، عقب گرد و استکبار بیشتر را ندارد.

ضرورت تلاش جدّی و صادقانه برای خروج از بحران سیاسی

جمعیت وفاق اسلامی بار دیگر بر دعوت خود به ضرورت تلاش جدّی و صادقانه برای خروج از بحران سیاسی از طریق راه حل سیاسی فراگیر که در هر صورت باید انجام گیرد، دعوت کرد و افزود: تأکید می کنیم که یافتن راه ها و شیوه های جدید با دور زدن یا فرار از خواسته ها و مطالبات اساسی سیاسی به منزله نبرد شکست خورده است و تنها موجب بحرانی شدن بیشتر کشور بحرین خواهد شد.

پاسخگویی به مطالبات سیاسی موجب مصونیت کشور در برابر بحران ها می شود

این جمعیت بحرینی با بیان اینکه پاسخگویی به مطالبات سیاسی موجب مصونیت کشور در برابر بحران ها می شود، ادامه داد: مشارکت جدّی سیاسی موجب استقرار حقیقی سیاسی، امنیتی و اجتماعی می شود و بحرین را در رأس کشور های جذب کننده سرمایه، توسعه و سرمایه داران قرار می دهد و موجب تکریم بحرین و برجسته شدن نقش آن در سطح منطقه ای و جهانی می شود.

حمایت از هرگونه گفتگوی جدّی و حقیقی که بیانگر آرمان ها و مطالبات ملت باشد

جمعت وفاق بار دیگر بر حمایت و پشتیبانی خود از هرگونه گفتگوی جدّی و حقیقی که بیانگر آرمان ها، مطالبات و نگرانی ها ملت باشد تأکید کرد و گفت: این گفتگو باید در راستای رسیدن به حکومتی دموکراتیک و عادلانه باشد که در آن کسی گرفتار فقر نشود و حق هیچ کسی به خاطر رنگ، یا دین یا نژاد یا منطقه یا قبیله اش ضایع نشود و همگی در حق سیاسی و غیره یکسان باشند.

نباید بیشتر از این وقت تلف شود

جمعیت وفاق اسلامی در پایان تصریح کرد: نباید از این بیشتر وقت تلف شود و حقیقت پنهان بماند و واقعیت حذف شود و مطالبات دور زده شود و از کمک گرفتن از تجربه ها و روابط ویرانگر که کار را پیش نمی برد و موجب مانع افکنی می شود، خودداری شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha