یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
کد خبر: 351421
۱۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۵
شیخ سلمان

حوزه/ سازمان بین المللی "بدون عدالت، صلحی وجود ندارد" آزادی شیخ علی سلمان، دبیرکل جمعیت وفاق را خواستار شد و اعلام کرد که وی شخصیتی صلح جو و بازداشتش اقدامی غیر منطقی است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» به نقل از العالم، به گزارش روز دوشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، سازمان "بدون عدالت، صلحی وجود ندارد" که مقر آن در رم پایتخت ایتالیا است، خواستار آزادی شیخ علی سلمان شد.

"نیکلاس تالامانکا" رییس این سازمان با ابراز شگفتی از بازداشت شیخ سلمان، وی را شخصیتی شناخته شده دانست که اظهارات و مواضع علنی او از پایبندی به نفی خشونت حکایت دارد، و سیاستها و تصمیمات وی مسوولانه و هشیارانه است.

وی گفت: مواضع سیاسی شیخ سلمان کاملا واضح و مشخص نشان می دهد که او پرهیز از خشونت را بهترین و صحیح ترین راه برای پیروزی در بحرین می داند.

رییس سازمان بین المللی "بدون عدالت، صلحی وجود ندارد" در ادامه خاطرنشان کرد: "اتهامات مطرح شده علیه دبیرکل جمعیت وفاق مبنی بر توسل به خشونت فقط تلاشی است برای مجازات بی دلیل وی. کما اینکه ادامه بازداشت او چهره واقعی دستگاه قضایی بحرین را نشان می دهد.. اگر این اتهامات به خاطر اظهارات علنی او است، ادامه بازداشت برای بازجویی کار غیر منطقی و غیر ضروری است".

تالامانکا افزود: کاملا روشن است هدف از چنین مجازاتی، کشاندن جامعه به ورطه رادیکالیسم، افراط گرایی و آشوب است تا در نهایت کسانی که در داخل حکومت بحرین به دنبال خشونت طلبی هستند منافع خود را در مقابل مشی نفی خشونت شیخ علی سلمان تأمین کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha