شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
55

دبیر شورای نگهبان گفت: اگر امروز ما می خواهیم مسیر پیشرفت را ادامه دهیم باید پیرو ولایت و منویات مقام معظم رهبری باشیم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از فارس، مراسم عمامه گذاری 70 طلبه حوزه های علمیه شهر شیراز با حضور آیت الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان و عضو مجلس تشخیص مصلحت در سومین حرم اهل البیت (ع) و در کنار بارگاه مطهر احمدی و محمدی حرم حضرت احمد بن موسی شاهچراغ (ع) برگزار شد.

آیت الله جنتی،در این مراسم  طی سخنانی با اشار به اینکه امروز وظایف روحانیت نسبت به دوره های  دیگر بسیار خطیر است، اظهارداشت: امروز روحانیون باید خدمتگزار  بوده و  هرکاری از دستشان برمی آید برای مردم انجام داده و در راه حفظ نظام و اسلام از هرکوششی دریغ نکنند؛ امروز امامان جماعت باید با یکدیگر اتحاد داشته و همواره دغدغه آنان رفع مشکلات مردم و خدمت به آنان باشد.

 این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام،در ادامه با تاکید بر یصیرت افزایی مردم  توسط روحانیون، افزود: امروز رهبر معظم انقلاب نماد بصیرت بوده و  در هرجایی که مردم می‌خواهند از مسیر  درست جدا شوند تذکر داده و امت را به سوی سعادت راهنمایی می کنند.

 دبیر شورای نگهبان، با بیان اینکه بایدخداوند را باید بابت نعمت عظیم حکومت اسلامی و رهبری در ایران شکر گذار باشیم، گفت: امام خمینی(ره) دنیا را تکان داده و به نوعی اسلام را زنده کرد و امروز هم رهبر فرزانه انقلاب همان راه را ادامه داده و هوشیاری و اقتدار ایشان، آمریکا را ترسانده است؛ امروز هرجا که می‌خواهند آتش  اختلاف و فتنه علیه ایران روشن کند، نفس رهبر معظم انقلاب آتش را خاموش می کند؛ اگر امروز ما می خواهیم مسیر پیشرفت را  ادامه دهیم باید پیرو ولایت و منویات مقام معظم  رهبری باشیم.

آیت‌الله اسدالله ایمانی، نماینده ولی فقیه در استان فارس هم در ادامه این مراسم، خطاب به طلابی که ملبس می‌شوند گقت : پیامبر بزرگ اسلام(ص) آن لحظه‌ای که ولایت امیرالمومنین(ع) را اعلام کرد، عمامه سحاب را به سر مبارک آن حضرت بست؛ یعنی بستن عمامه سحاب بر سر امیرالمومنین(ع) نشانه ولایت، امامت، رهبری و هدایت جامعه است.

آیت‌الله ایمانی  تصریح کرد: طلابی که امروز ملبس به لباس روحانیت می‌شوند، کار سنگین هدایت مردم را از آنچه آموخته‌اند به عهده دارند و باید آموخته‌های خود را به دیگران منتقل کنند.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha