شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام والمسلمین رحیمی صادق

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان فارس، حماسه 9 دی را تجلی حضور هوشمندانه مردم در صحنه دفاع از ارزش ها و ولایت فقیه خواند و تاکید کرد: ملت بصیر و انقلابی ایران در دفاع از انقلاب و ولایت فقیه لحظه ای درنگ نمی کند.

حجت الاسلام والمسلمین رحیمی صادق در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» با اشاره به حماسه آفرینی مردم انقلابی ایران اسلامی در 9 دی 88، گفت: دشمنان به خوبی می دانند انقلاب اسلامی بر سه پایه اسلام، مردم و رهبری استوار است و به همین دلیل ولایت فقیه را هدف قرار داده و به دنبال جدا کردن مردم از اسلام و رهبری بوده و هستند.

وی به آثار مخرب فتنه 88 اشاره کرد و ابراز داشت: سردمداران دنیای استکبار و فتنه گران به بهانه تقلب در انتخابات، به دنبال انتقام گیری از نظام اسلامی بودند و تصور می کردند که می توانند به اهداف خود برسند، اما مردم بصیر و انقلابی با تبعیت از مقام معظم رهبری و حضور در صحنه، توطئه گران را ناکام گذاشتند.

عضو شورای حوزه علمیه استان فارس با بی نظیر خواندن حضور مردم در حماسه 9دی 88، گفت: نهم دی ماه تجلی حضور هوشمندانه مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه در عرصه دفاع از ارزش های انقلاب و ولایت مطلقه فقیه است.

وی ادامه داد: مردم همیشه در صحنه براساس شاخص های ترسیمی مقام معظم رهبری و با توجه به تهدیدات دشمنان و تحلیل غلط برخی از دوستان ناآگاه و فریب خوردگان داخلی، با تمام وجود به صحنه آمده و نقشه های پیچیده دشمنان داخلی و خارجی را نقش برآب کردند.

مدیر حوزه علمیه استان فارس با اشاره به درایت و هشمندی مقام معظم رهبری در اداره کشور، تصریح کرد: آیت الله العظمی خامنه ای بعد از امام راحل، سکاندار کشتی انقلاب بوده و در طوفان ها و حوادث سخت، آن را به سلامت به ساحل امن هدایت کرده اند.

وی، با بیان این که همواره دو جبهه حق و باطل رو در روی هم قرار دارند، افزود:این صف بندی و تقابل همواره وجود داشته و خواهد داشت، اما وظیفه مسلمانان بیداری در برابر استکبار و ظلم است و باید با بصیرت و آگاهی حرکت کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین رحیمی صادق تاکید کرد: جریان های مخالف نظام و انقلاب، متوقف شدنی نیستند و ما هم نباید ساکت باشیم، بلکه باید با تبعیت از رهبر معظم انقلاب و بصیرت بیشتر گام برداریم.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha