دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام یوسف متوسلیان

حوزه/ جلسه معاونین تبلیغ مدارس علمیه فارس به میزبانی شهرستان شیراز و به منظور هماهنگی امور تبلیغی استان وارزیابی عملکرد تبلیغی مبلغان طرح هجرت و وضعیت تبلیغی شهرستان ها، مشکلات موجود ظهر امروز برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»از فارس، معاون تبلیغ و آموزشهای کاربردی حوزه علمیه استان فارس، در این جلسه با گرامیداشت هفته با برکت وحدت به امت واحده اسلامی گفت :  امروز ما  باید قدردان این امنیت و صلابت نظام اسلامی با رهبری حضرت آیت الله خامنه ای و شاکر پروردگار باشیم و با یکپارچگی در بین همه قومیتها زیر یک پرچم واحده از تفرقه‌افکنی دشمنان در صفوف مسلمین جلوگیری کنیم.

حجت الاسلام متوسلیان،  با تاکید بر اینکه اسلام همواره مسلمانان را به نمایش و قدرت نمایی در برابر دشمنان توصیه نموده، گفت: اسلام به ما آموخته که ولایت کفر را نپذیریم و در این راستا درس مقاومت و ایستادگی در برابر کفر را به مسلمانان آموخته است.

عضو شورای تبلیغ حوزه علمیه استان فارس، یکی از معضلات موجود در بعضی شهرستان ها را عدم شناخت وهماهنگی  مسئولین  ذی ربط با بحث تبلیغ و کمبود خانه های عالم  عنوان کرد و گفت: باید با همفکری مسئولان برای رفع این مشکلات اقداماتی انجام شود.

وی با تاکید بر ترسیم نقشه تبلیغی هر منطقه استان ، با اشاره به قرار گیری در هفته وحدت ابرازداشت: مبلغان باید با تدبیر و تشویق نوجوانان و جوانان و حضوردر بین مردم، همه را به وحدت و یکپارچگی دعوت کنند .

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha