شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024

روحانی مبارز و سرشناس بحرینی با تاکید بر جمع بین روحیه انقلابی و زندگی اجتماعی، گفت: در یک دست ما انقلاب و در دست دیگر زندگی می‌باشد، تا این که خداوند متعال پیروزی را برای ما مقدر سازد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام شیخ علی سلمان دبیر کل جمعیت الوفاق بحرین گفت: انقلاب یک ضرورت است، این ضرورت تا حصول تغییر ادامه دارد و تا زمانی که این ضرورت ادامه دارد و زمان با آن سپری می شود، باید همراه با اتفاقات و روند طبیعی دارای ابعاد دینی و اجتماعی زندگی کنیم.

وی گفت: در طول سال، شاهد خاطرات تلخ و شیرینی هستیم و رفته رفته به عید قربان نیز نزدیک می شویم و باید به یاد داشته باشیم که ما در حال درگیری هستیم، یک درگیری که ما آن را انتخاب نکرده ایم، بلکه به ضرورت بر ما تحمیل شده است. ضرورت این است که هر انسانی باید در کشور خود با کرامت زندگی کند و از آزادی برخوردار باشد و با استبداد و بردگی سر و کار نداشته باشد. اینکه کودکان و مادران باید بدون ترس و هراس زندگی کنند و مردم به آینده فرزندان خود و تحصیل و کار و کرامت آنها در بحرین امیدوار باشند.

شیخ علی سلمان تاکید کرد: باید عادت کنیم که با انقلاب زندگی کنیم و آن را کنار نگذاریم و در عین حال مراقب جنبه های دینی و اجتماعی زندگی هم باشیم. باید بیاموزیم و برای خانواده و خودمان برنامه ریزی اقتصادی داشته باشیم و تعامل اجتماعی داشته باشیم و ازدواج کنیم و تشکیل خانواده دهیم و به مسافرت برویم و شادی کنیم بدون اینکه قربانیان و شهدا و خانواده آنها و مجروحان و آوارگان را فراموش کنیم. آنها همیشه در دل های ما زنده هستند. اما زندگی ما باید ادامه یابد، در یک دست ما انقلاب و در دست دیگر زندگی باشد تا اینکه خداوند متعال پیروزی را برای ما مقدر سازد..

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha