پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 16, 2024

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران با تاکید بر لزوم برنامه‌ریزی برای ورود طلاب به فضای مجازی، گفت: فضای مجازی کم هزینه‌ترین میدان تبلیغی است.

 به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام المسلمین محمود رضا جمشیدی در مراسم رونمایی از پرتال جامع اطلاع‌رسانی حوزه‌های علمیه خواهران، در سخنانی فضای مجازی را یکی از بهترین میدان‌ها برای حضور طلاب دانسته و اظهار داشت: باید شرایط و بستر این حضور فراهم شود.

وی، آموزش طلاب نسبت به مسائل فضای مجازی را یکی از شروط حضور طلاب به ویژه بانوان طلبه در این فضا دانسته و افزود: طلاب ابتدا باید آموزش های لازم را فرا بگیرند و سپس وارد شبکه جهانی شده تا در نهایت وارد فعالیت‌هایی نظیر وبلاگ‌نویسی شوند.

عضو جامعه مدرسین حوزه؛ فضای مجازی را یکی از عرصه‌های کم ‌هزینه برای فعالیت های تبلیغی برشمرد و تاکید کرد: طلاب باید با مهارت‌ها و فرصت‌ها و تهدید‌های فضای مجازی آشنا شوند.

حجت الاسلام والمسلمین جمشیدی با اشاره به این که در حال حاضر 2هزار وبلاگ در سامانه وبلاگ حوزه‌های علمیه خواهران به ثبت رسیده است، یادآور شد: اگر تعداد طلاب خواهر را حدود 60 هزار نفر در نظر بگیریم، نباید از تعداد 2هزار طلبه وبلاگ‌نویس، چندان تعجب کنیم.

براساس اعلام روابط عمومی حوزه های خواهران، وی در پایان برلزوم برنامه ریزی برای ورود طلاب به فضای مجازی تاکید کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha