دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
افتتاحیه مدرسه خواهران اردکان

حوزه/ حجت الاسلام حیدریان با انتقاد از فعالیت برخی بانوان غیر متخصص دین و بی سواد در محافل و مجالس دینی زنان، ابراز کرد: وقتی بانوان طلبه به وظیفه اصلی خود یعنی « تبلیغ دین» عمل کنند و داوطلبانه در این مسیر گام بردارند، فعالیت افراد غیر متخصص دین کمرنگ می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در یزد؛ حجت الاسلام حیدریان، در مراسم افتتاحیه مرکز تخصصی فقه و اصول فاطمة الزهرا(س) اردکان اظهار کرد: برخی از معضلات در مجالس و محافل بانوان به ویژه در مولودی خوانی ها در سطح شهرستان وجود دارد که برای رفع آن باید خواهران طلبه در مورد وجود این بدعت ها هشدار دهند و مردم را با واقعیت های دین آشنا کنند.

وی با انتقاد از فعالیت برخی بانوان غیر متخصص دین و بی سواد در محافل و مجالس دینی زنان شهرستان اردکان ابراز کرد: وقتی بانوان طلبه به وظیفه اصلی خود یعنی « تبلیغ دین» عمل کنند و داوطلبانه در این مسیر گام بردارند، فعالیت افراد غیر متخصص دین کمرنگ می شود.

این کارشناس فرهنگی تصریح کرد: بانوان طلبه علاوه بر تحصیل علم، به تهذیب بپردازند تا بتوانند به عنوان یک الگوی برتر در بین خانواده خود و جامعه بانوان مطرح شوند.

حجت الاسلام حیدریان با اشاره به سیاست ها کلان جمعیتی ابلاغی مقام معظم رهبری، اظهار کرد: بانوان طلبه باید در مجالس و محافل بانوان آسیب های کاهش جمعیت را تبیین کنند.

این گزارش می افزاید: سخنرانی خانم حبیبی، مدیر مرکز تخصصی فاطمة الزهرا(س)اردکان، تقدیر از برترین های سال تحصیلی گذشته از جمله مبلغان اردوهای جهادی و ماه رمضان، فعالان فضای مجازی، پخش کلیپ، قرائت زیارت عاشورا در کنار قبر شهید آرمیده در این مدرسه از اهم برنامه های افتتاحیه سال تحصیلی جدید این مرکز بود.

لازم به ذکر است، 40 روز پیش یک شهید گمنام با تشییع مردم شهیدپرور اردکان و حوزویان در مرکز تخصصی فقه و اصول اردکان به خاک سپرده شد.

انتهای پیام / ۳۱۳/۴۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha