دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کد خبر: 319621
۲۶ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۵

در سال‌روز ولادت امام رئوف، حضرت امام رضا(ع)، دانشنامه این امام همام با 482 مطلب، در قالب 15 موضوع، پیرامون شخصیت امام علی بن موسی الرضا(ع)، در پایگاه اینترنتی حوزه نت قرار گرفت.

مدیر اجرایی پایگاه حوزه نت با بیان این مطلب به خبرگزاری حوزه گفت: هدف از تولید این دانشنامه، عرضه قطره‌ای از دریای عشق مسلمانان به ویژه ایرانیان به امام رضا(ع) و همچنین کمک به امر پژوهش و تحقیق پژوهشگران حوزه و دانشگاه است

آقای دهقان افزود: این دانشنامه غنی با برخورداری از 482 مطلب، شامل گزیده کتاب، پرسش و پاسخ، چکیده پایان نامه، مجلات و مقالات در قالب 15 موضوع، برای استفاده کاربران ارایه شده است.

وی ادامه داد: معرفی نور، فضایل و کرامات، زندگانی و دوره امامت، شهادت، آموزه ها و آثار، سیره حضرت، شاگردان و برکات حضور امام رضا(ع) در ایران، کتاب و کتاب‌شناسی حضرت، حضور امام‌زادگان، امام رضا(ع) در رسانه و اینترنت و ... از نمایه های اصلی این دانشنامه است.

علاقمندان می توانند برای استفاده از این دانشنامه معنوی، به نشانی ذیل مراجعه کنند:

http://www.hawzah.net/fa/subject/subjects/4928

*فروش اینترنتی نرم افزار کتابخانه امام رضا(ع) آغاز شد

سید مرتضی سجادی نژاد اظهارداشت: این نرم افزار حاوی متن کامل ۱۱۶ عنوان کتاب، در ۴۸۹ جلد کتاب، به زبان‌های فارسی و عربی مرتبط با امام رضا(ع)، در 13 موضوع می باشد.

وی افزود: معصومین(علیهم السلام)، سیره و زندگینامه، احادیث و روایات (فقه، اخلاق و بهداشت)، ادعیه و زیارات، اصحاب و راویان، اشعار و مدایح، فضایل، مناقب و کرامات، تاریخ عباسیان، تواریخ عمومی، جغرافیا، تراجم، کتابشناسی از جمله موضوعات این نرم افزار است.

سجادی نژاد با اشاره به قابلیت های این نرم افزار گفت: جستجوی ساده و پیشرفته در متن و فهرست کتب برنامه، متن کامل قرآن کریم با ترجمه فارسی به همراه امکان جستجو در آیات، متن کامل ۱۰ دوره لغتنامه فارسی و عربی در ۶۲ جلد با قابلیت جستجو، قابلیتهای متنوع پژوهشی و یادداشت برداریف ذخیره، ویرایش و چاپ متن از جمله این قابلیت ها می‌باشد.

علاقه مندان می‌توانند برای خرید اینترنتی این نرم افزار به نشانی اینترنتی ذیل مراجعه کنند؛

http://www.noorsoft.org/modules.php?name=Content4&pa=showpage4&pid=525

انتهای پیام    313/17

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha