چهارشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۳ |۱۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 22, 2024

فردی به نام صالح از فرانسه نوشت: آن چه ایران را قدرتمند ساخته، دوری این کشور از آمریکا و غرب و نبودن کنسولگری آمریکا در این کشور است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، شبکه الجزیرة علاوه بر پخش تلویزیونی، بخش‌هایی از بیانات روز گذشته رهبر معظم انقلاب در مراسم تحليف دانشجويان دانشگاه‌هاى افسرى را در پایگاه اینترنتی اش پوشش داد. این شبکه با اشاره به مواضع رهبری درباره آمریکا نوشت: آیت الله خامنه‌ای تاکید کرد که دولت آمریکا، غیر منطقی، غیرقابل اعتماد و پیمان شکن است و در خدمت اسرائیل قرار دارد.

الجزیرة ادامه داد: رهبر ایران گفت که با این وجود، از دیپلماسی دولت جدید حمایت می‌کند، اما برخی از اتفاقاتی که در سفر رئیس جمهور به نیویورک رخ داد، مناسب نبود.

خبرنگار شبکه الجزیره در تهران در تحلیل خود از بیانات رهبری نوشت: آیت‌الله خامنه‌ای تلاش داشت با سخنان خود نوعی موازنه میان منتقدان و طرفداران روحانی ایجاد کند.

از سوی دیگر این خبر با واکنش کاربران الجزیرة مواجه شد. فردی به نام صالح از فرانسه نوشت: "آن چه ایران را قدرتمند ساخته دوری این کشور از آمریکا و غرب و نبودن کنسولگری آمریکا در این کشور است. نزدیک شدن ایران به آمریکا و غرب برای آنها فاجعه بار خواهد بود، همانند قذافی که به غرب نزدیک شد و نمونه های فراوان دیگر. زیرا تنها هدف غرب از نزدیک شدن به ایران یک چیز است که همان ویران ساختن ایران از داخل و ایجاد هرج و مرج در این کشور است، زیرا غرب هیچ گاه دوست یک کشور مسلمان نخواهد بود. آنها به دنبال دولت هایی هستند که تسلیم اراده آنها باشند."

بیشتر مخاطبانی که نظر خود را نسبت به این دیدگاه ابراز کرده اند، با آن موافق بوده اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha