چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
1

حوزه /کتاب «دشمن‌شناسی»، شناخت دشمن و روش‌های مقابله با آن از منظر آیت‌الله العظمی خامنه‌ای توسط انتشارات انقلاب اسلامی روانه بازار شد.

به گزارش گروه استان ها خبرگزاری «حوزه» از تهران،  دشمن‌شناسی از مفاهیمی است که در آیات و روایات اسلامی مورد توجه قرار گرفته است و بر هوشیاري همیشگی مؤمن و دشمن‌شناسی او تأکید شده و تبرّي از دشمن که لازمه‌ي آن دشمن‌شناسی است در زمره‌ي فروع دین قرار دارد. پس از پیروزي انقلاب اسلامی بخش متنابهی از بیانات حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظّم رهبري به این موضوع اختصاص داشته است.

رهبرمعظم انقلاب بارها بر کسب بصیرت، بصیرت‌زایی و بصیرت‌افزایی که از ضروریات دشمن‌شناسی به خصوص در طوفان حوادث‌اند تأکید کرده‌اند. ایشان شناخت انواع و اقسام حیله‌هاي دشمن و معرفی آنها و آگاه کردن ملت را بارها و بارها به مسئولان و مردم گوشزد کرده‌اند.

کتاب پیش رو به منظور شناخت و روشهاي دشمن و راههاي مقابله با آن در چهارده فصل تعاریف، "ضرورت شناخت دشمن"، "علل و دلایل دشمنی"، "ماهیّت و ویژگیهاي دشمن"، "اهداف دشمن"، "شیوه‌ها"، "ابزارها و زمینه‌هاي دشمن"، "برنامه‌ریزیهاي دشمن"، "شیوه‌ها و ابزار مقابله با دشمن"، "اقشار مورد هدف دشمن"، "عوامل کمک به دشمن"، "نقش امام راحل در مقابله با دشمن"، "ایستادگی در برابردشمن"، "رسانه‌ها و دشمن"، "استعمار فرانو و صهیونیسم"، "بزرگترین دشمن ملّت ایران" و کلام آخر تحت عنوان "پایان رویارویی ما با دشمنان چه وقت خواهد بود؟" تنظیم شده و در 512 صفحه به مبلغ 150.000 ریال عرضه می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از نحوه‌ی تهیّه آثار این انتشارات  با شماره تلفن‌های  66493548 و 66483695 تماس حاصل نمایند و یا به پایگاه اطلاع رسانی WWW.BOOK-KHAMENEI.IR  مراجعه کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha