سه‌شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ |۱۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 21, 2024
آیت‌الله قهرمانی

حجت‌الاسلام والمسلمین قهرمانی گفت: ولی فقیه درعصر غیبت از نگاه دینی و جهان بینی توحیدی جانشین حضرت ولی عصر(عج ) است و بیانات ایشان به عنوان فصل الخطاب و دستورالعمل ولائی برای همه مسؤلین لازم الاجراء است .

مدیر حوزه آذربایجان غربی درگفتگو با خبرنگارخبرگزاری حوزه، مشکلات جامعه را ، نداشتن  برنامه مدوّن و صحیح و عدم درک عمیق از بیانات رهبر انقلاب بر شمرد و بر اجرای منویات ایشان در جامعه تاکید کرد .

حجت الاسلام والمسلمین قهرمانی با اشاره به اینکه برای رسیدن به منویات رهبر انقلاب اقدام جهادی ازسوی مسؤلین لازم است ، به رسالت حوزه در اجرای بیانات رهبر انقلاب دربین مردم اشاره کرد ویادآورشد : حوزه که رکن اصلی این انقلاب است وظیفه دارد با استفاده ازمبانی دینی، تدوین آئین نامه های اجرائی و استخراج راهکارهای لازم، جامعه را به سمت وسوی منویات رهبری سوق بدهد .

 وی با اشاره به اینکه درمقابل هجمه فرهنگی دشمن، مقابله ضروری است و نباید دفاعی برخورد کنیم، اظهار داشت : دشمن با هدف گرفتن همه مبانی توحیدی، عقیدتی و زیر سؤال بردن تمام اعتقادات سعی دارد مبانی اسلام ناب محمدی (ص) رابه بیراه بکشاند و جامعه را نسبت به آموزه های دینی بدبین کند.

 مدیر حوزه آذربایجان غربی ابراز داشت : حوزه و متولیان فرهنگی همچنین باید با بهره گیری ازتعالیم دینی و استفاده ازظرفیت حداکثری  موجود در جامعه ، مبانی باطل غرب یعنی  سکولار و لیبرالیسم که مبانی ارزشی و قشر جوان را هدف گرفته اند وبه طرف پوچی و کفر والحاد دعوت می کنند ، را ازبین  برده و با آن مقابله کنند .

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha