دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024

حجت الاسلام سید علی فضل الله روحانی لبنانی و خطیب جمعه بیروت، از علما و مراجع دینی و مسؤولان سیاسی خواست تا فلسطین را در اولویت برنامه‌های خود قرار دهند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، وی به مناسبت روز همبستگی با ملت فلسطین، طی بیانیه ای تصریح کرد: کمترین کار برای ملت فلسطین در این روز این است که خالصانه در کنار این مردم بایستیم که هزاران شهید، مجروح و اسیر را تقدیم کرده ‌اند و اکنون نیز در سرتاسر زمین پراکنده و آواره شده اند، اما با این وجود، همچنان راسخ و پابرجا در تمام صحنه ها ایستاده اند.

سیدعلی فضل الله اظهار داشت: از کمترین کارها در این روز این است که به یاد این مساله باشیم و آن را در اولویت برنامه های خود قرار دهیم و علما و مراجع دینی به جای فتواهای پراکنده برای انتقام‌گیری از این و آن، بخش اعظم فعالیت و تلاش و موضع گیری خود را به حمایت از این مساله و پشتیبانی از این ملت مقاوم اختصاص دهند. مسؤولان سیاسی و رسانه ها نیز باید به جای دامن زدن به فتنه طایفی برای رسیدن به اهداف مالی یا سیاسی فاجعه بار، مساله فلسطین و امور مرتبط با آن را بر مسایل دیگر ترجیح دهند.

وی در پایان تاکید کرد: ما در این روز از تمام عرب به ویژه مسلمانان می‌خواهیم در مورد ملت فلسطین و مساله فلسطین تقوا پیشه کنند و آن را به فراموشی نسپرند، زیرا ما بر این باوریم که ایستادگی در کنار این ملت، موجب حمایت از تمام امت است و بر این باوریم کسانی که به روش های مختلف به دنبال به حاشیه راندن مساله فلسطین هستند، در آینده، بهای سنگینی از عزت و کرامت خود خواهند پرداخت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha