جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
1

حوزه/ سید علی فضل الله گفت: ما دوست داریم، تجریه همزیستی، همکاری و همدلی مردم جبیل فراگیر شود و این شهر الگویی برای مواجهه با فتنه افکنانی باشد که بذر کینه و کشتار را به نام دین در جامعه می پاشند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین سید علی فضل الله در جریان بازدید از مدرسه رسول المحبة در جبیل گفت: مشکل ما در مشرق زمین این است که بر روی مسائل اختلافی تمرکز می کنیم و برای تعمیق آنها تلاش می کنیم، بدون اینکه به نقاط اشتراک بیاندیشیم.

سید علی فضل الله اظهار امیدواری کرد که همزیستی مردم "جبیل" الگویی برای همه مردم باشد تا بتوانند با روحیه کشتار و حذف دیگران مقابله کنند. وی همچنین خواستار بنای کشوری فعال و با نشاط شد تا بتواند به دور از درگیری ها و دودستگی های منطقه‌ای، نقشی فعال و مثبت ایفا کند.

سید علی فضل الله گفت تلاش، ایثار و مجاهدت علمی معلمان و کارکنان این مدرسه برای موفقیت و پیشرفت مدرسه، مایه افتخار است و این مدرسه مسؤولیت سنگینی در زمینه تربیت نسل آینده بر عهده دارد تا شاگردان این مدرسه در آینده به میهن خود و همزیستی ایمان داشته باشند و برای ساختن آینده و حفظ ارزش ها تلاش کنند.

وی خاطر نشان کرد: ما دوست داریم تجریه همزیستی، همکاری و همدلی مردم جبیل فراگیر شود و این شهر الگویی برای مواجهه با فتنه افکنانی باشد که بذر کینه و کشتار را به نام دین در جامعه می پاشند.

وی تاکید کرد: ما همواره آرزو داریم تا میهن و سرزمین‌ها از نظر علمی، فکری، فرهنگی و نوآوری، در سطح منطقه درخشان شده و الگو باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha