یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024

اجلاس سالانه مجمع عمومی انجمن های علمی- پژوهشی و پژوهشگران برتر موسسه آموزش عالی بنت الهدی، در قم برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام والمسلمین صفورایی، رئیس موسسه آموزش عالی بنت الهدی در این اجلاس، با ارائه گزارشی از فعالیت انجمن های علمی- پژوهشی این موسسه، گفت: مقالات ارائه شده در همایش اخیر موسسه، نشان از رشد علمی و پژوهشی طلاب و دانش آموختگان دارد.

وی ادامه داد: با توجه به چاپ و انتشار چندین مجله تخصصی در موسسه آموزش عالی بنت الهدی، همچون شمیم هدی، طهورا، پژوهش نامه مطالعات زنان و خانواده و ...؛ در بسیاری از موارد، این مجلات با تراکم مقالات و مطالب ارسالی مواجه هستند.

 رئیس موسسه آموزش عالی بنت الهدی، انتشار ویژه نامه ها و گاهنامه های تخصصی را یکی دیگر از برنامه های فعال سازی انجمن های علمی برشمرد و خاطرنشان کرد: لسان مبین، نسیم وحی، بصیرت، ادب نامه و چندین گاهنامه دیگر، از مهمترین فعالیت های این انجمن ها به شمار می رود و برخی از این گاهنامه ها قابلیت تبدیل شدن به مجله تخصصی را دارند.

حجت‌الاسلام والمسلمین صفورایی همچنین "برپایی نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی"، "برگزاری اردوهای علمی- تفریحی"، "برپایی کارگاه های دانش افزایی"، "راه اندازی و بروز رسانی وبلاگ های تخصصی ویژه هر انجمن"، "حضور فعال در همایش ها و نشست های علمی"، "برگزاری نشست های تخصصی" و "درج اطلاعات بروز تخصصی در تابلو اعلانات ویژه انجمن" را از دیگر اقدامات صورت گرفته برشمر

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha