دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کد خبر: 325803
۱۱ دی ۱۳۹۲ - ۱۸:۰۱

در سالروز شهادت امام رئوف حضرت امام رضا(ع) دانشنامه این امام همام با 482 مطلب در قالب 15 موضوع پیرامون شخصیت امام علی بن موسی الرضا(ع) در پایگاه اینترنتی حوزه نت عرضه شد.

 مدیر اجرایی پایگاه حوزه نت در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، هدف از تولید این دانشنامه را عرضه قطره ای از دریای عشق مسلمانان به ویژه ایرانیان به امام رضا(ع) و همچنین کمک به امر پژوهش و تحقیق محققان و پژوهشگران حوزه و دانشگاه دانست.

هادی دهقان افزود: این دانشنامه غنی با برخورداری از 482 مطلب شامل گزیده کتاب، پرسش و پاسخ، چکیده پایان نامه، مجلات و مقالات در قالب 15 موضوع جهت استفاده کاربران ارایه شده است.

وی ادامه داد: معرفی نور، فضایل و کرامات، زندگانی و دوره امامت، شهادت، آموزه ها و آثار، سیره حضرت، شاگردان و برکات حضور امام رضا(ع) در ایران از نمایه های اصلی این دانشنامه است.

دهقان، "زیارت امام"، "امام و پرسش ها" را نیز از دیگر موضوعات این دانشنامه عنوان کرد و گفت: تاریخچه اماکن مربوط به امام، امام در آینه ی هنر و ادب، کتاب و کتاب شناسی حضرت، همچنین امام رضا(ع) در رسانه و اینترنت از دیگر مطالب خواندنی دانشنامه امام رضا(ع) به شمار می رود.

مدیر اجرایی پایگاه حوزه نت ابراز داشت: علمای مدفون در جوار حرم رضوی، حضور امام زادگان در ایران، گسترش تشیع در ایران، وضعیت خاص شیعیان و ویژگی امامت امام(ع)،سفر حضرت به خراسان، علماء خراسان، فرزندان امام(ع)، سادات رضوی، ولایتعهدی، امام و خلافت از جمله دیگر ریز موضوعات این دانشنامه می باشند.

علاقه مندان می توانند جهت استفاده از این دانشنامه معنوی به نشانی ذیل مراجعه کنند: http://www.hawzah.net/fa/subject/subjects/4928

 انتهای پیام    313/17

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha