جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت‌الاسلام فندرسکی گلستان

معاون تبلیغ حوزه علمیه استان گلستان از برگزاری دوره آموزشي دو روزه «جريان‏شناسي نحله‏هاي انحرافي» به میزبانی مدرسه علمیه منتظریه (عج) گنبدکاووس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از گرگان، حجت‏الاسلام مهدی فندرسکی، با اعلام این مطلب اظهارداشت:  در این دوره آموزشي 45 نفر از مبلغین هجرت بلند مدت استان حضور داشته و اساتیدی از حوزه قم جهت تدریس به این استان اعزام خواهند شد.

وی موضوعات مورد بحث در این دوره را بهاییت و تاريخچه پيدايش آن، آشنايي با مذاهب اسلامي، شبهه‏شناسي، آشنايي با تاريخچه و مباني فکري و اعتقادي بهائيت و نقد آن عنوان کرد. 

معاون تبلیغ حوزه علمیه استان گلستان، اهداف دوره آموزشی فوق را ارتقاء توانمندي مبلغین و فعالان فرهنگي در خصوص مقابله با نحله‏هاي انحرافي، آشنايي نخبگان و اقشار تأثيرگذار با مباني عرفان ناب اسلامي و جلوگيري از نفوذ انديشه‏هاي انحرافي در ميان مردم بويژه جوانان برشمرد.

به گفته وی، دوره آموزشي دو روزه «جريان‏شناسي نحله‏هاي انحرافي»، در روزهای بیست و دوم و بیست و سوم اسفند به میزبانی مدرسه علمیه منتظریه (عج) گنبدکاووس برگزار خواهدشد.

حجت‏الاسلام فندرسکی خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت موضوع، اين دوره آموزشي بعد از تعطیلات نوروز 1393 در شهرستان‏های علی‏آباد و بندرترکمن نیز برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha