شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
شهید گمنام

حوزه / مراسم تشییع پیکر مطهر یک شهید گمنام دوران دفاع مقدس با حضور اقشار مختلف مردم، مسئولان، علما و روحانیون گنبدکاووس برگزار و پس از اقامه نماز، در مدرسه علمیه منتظریه این شهر خاکسپاری شد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از گلستان،  مراسم تشییع پیکر مطهر این شهید گمنام از میدان مرکزی گنبدکاووس با اجرای مراسم تشریفات نظامی آغاز و بر دوش آحاد مختلف مردم شیعه و اهل سنت این شهر تا جایگاه ابدی تشییع شد.

پیکر مطهر این شهید گمنام که 19 سال سن داشت و در جزیره مجنون به درجه رفیع شهادت نایل آمده بود، پس از 33 سال به میهن بازگشته است.

امام جمعه گنبدکاووس درمراسم تشییع پیکر مطهر شهید گمنام درمدرسه علمیه منتظریه این شهر با قدردانی از حضور پرشور آحاد مختلف مردم در مراسم تشییع این شهید، گفت: میزبانی از شهید گمنام که نسبت به سایر شهدا دارای اجر و جایگاه ویژه ای هستند، مایه سعادت و افتخار مردم این شهرستان است.

حجت الاسلام و المسلمین محمود ترابی افزود: تکریم مقام شهید که میراث مکتب اسلام و نبی مکرم اسلام (ص) برای ما است، در بین سایر ادیان و ملت های جهان کم نظیر است.

وی گفت: مکتب اسلام مکتب ایثار، فدارکاری و شهادت است و شهدای ما با تاسی از سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع)، جان خود را برای حفظ اسلام و ارزش های والای آن نثار کردند.

حجت الاسلام ترابی اضافه کرد: امروز شهدا چراغ هدایت، بزرگی و اخلاق درجامعه اند و همه بایستی این عزیزان والامقام را الگوی خویش در زندگی قرار دهند.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha