دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
آیت‌الله نوری

حضرت آیت الله نوری همدانی گفتند:جمهوری اسلامی ایران به برکت مردم ولایتمدارش ، احتیاجی به سلاح‌های هسته‌ای ندارد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، این مرجع تقلید امروز در دیدار جمعی از پاسداران سپاه علی بن ابیطالب (ع)  و کارمندان وزارت دفاع، با  اشاره به بهانه قراردادن سلاح هسته ای از سوی دشمن  برای مقابله با نظام جمهوری اسلامی اظهارداشتند:  ایران اسلامی،  به همت جوانان غیور و ولایت مدار خود به انرژی هسته ای دست یافته است وما به برکت این مردم ولایتمدار، احتیاجی به سلاح‌های هسته‌ای نداریم.

ایشان از بین رفتن خودباختگی در برابر غرب و استکبار را از  دستاورد انقلاب  اسلامی دانستند وگفتند: قبل از انقلاب مردم ایران خودباخته بودند و فکر می‌کردند که قدرت، علم و سیاست در دست خارجی‌ها است.

معظم له تصریح کردند:حضور یک رهبر فقیه، مدبر، مدیر، با تقوا و شجاع  در رأس حکومت  نظام جمهوری اسلامی ایران، ازدیگر  دستاوردهای انقلاب است که باید این دستاوردها را حفظ کنیم.

حضرت آیت الله نوری همدانی بیان داشتند: در صدر اسلام دو قطب شرق و غرب وجود داشت که هیچ کاری بدون اجازه آن‌ها صورت نمی‌گرفت و اسلام توانست با وجود آن‌ها و به یاری خداوند رشد کند و به یک قدرت تبدیل شود.

ایشان  تصریح کردند: امروز خداوند با پیروزی انقلاب اسلامی  به ملت ما  عنایت کرد و توانستیم بر شرق و غرب غلبه کرده و آن‌ها را از کشور خود بیرون کنیم و به قدرت برسیم.

معظم له اولین  رکن انقلاب را  اسلام دانسته و بیان داشتند: مردم  دومین رکن این انقلاب بودند؛ بنابر این به فرموده حضرت امام (ره)، باید قدر مردم را بدانیم، چرا که در جبهه‌ها بیشتر محرومان به میدان رفتند و از انقلاب دفاع کردند.

حضرت آیت الله نوری همدانی با بیان این که ولایت فقیه سومین رکن انقلاب است اذعان داشتند: مشکلاتی که در کشورهایی  مانند مصر، بحرین، عراق و ... وجود دارد به خاطر عدم وجود رهبری است که همه بتوانند از ایشان تبعیت کرده و به پیروزی برسند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha