جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کد خبر: 330290
۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۰
بب

حجت الاسلام سید عمار الحکیم رییس مجلس اعلای اسلامی عراق از طرف جریان شهید محراب و ائتلاف المواطن از مراجع دینی عراق به خاطر رهنمودها و مشارکت گسترده در انتخابات تشکر کرد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، سید عمار الحکیم در مراسم یابود سالگرد شهادت آیت الله سید محمد باقر حکیم که به نام روز شهید عراقی نامگذاری شده است در بغداد گفت: ما از هم میهنان خود به خاطر این همه فداکاری و ایستادگی و هوشیاری و مشارکت گسترده و هوشیارانه در انتخابات و به ثبت رساندن زیباترین تصاویر ملی و توجه به منافع ملی تشکر و قدردانی میکنیم و برای ارواح شهدایی که در حین انجام این تکلیف ملی توسط تروریست های پلید به شهادت رسیده اند طلب رحمت میکنیم.

وی ادامه داد: اکنون در برابر این همه اعتماد مردم به ما سر تعظیم فرود می آوریم و البته این اعتماد موجب فزونی بار مسؤولیت ما در برابر میهن و هم میهنان و نسل های آینده میباشد.

رئیس مجلس اعلای اسلامی عراق خاطر نشان کرد: این پیروزی محقق شده توسط جریان شهید محراب و نامزدهای ائتلاف المواطن نشان میدهد که ملت عراق به خوبی میدانند که چه کسی برای مردم و تامین نیازهای آنها کار میکند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha