سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
کد خبر: 330472
۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۱
خبر گزاری حوزه

معاون آموزش و پژوهش حوزه علمیه لرستان از حضور و شرکت طلاب استان لرستان در المپیاد علمی نخبگان حوزه های علمیه کشور خبرداد.

حجت الاسلام سید محمد باقر موسوی، در گفتگو با خبرنگار حوزه در خرم آباد   با تاکید بر ضرورت پژوهش در حوزه های علمیه گفت : خروجی حوزه  های علمیه باید مباحث  پژوهشی باشد که در این راستا ما نیازمند یک برنامه ریزی جدی هستیم.

وی،  مقاله ، کتاب و  منبرهای با محتوا را از جمله مصادیق پژوهش عنوان کرد و ابرازداشت: برای ترغیب طلاب به امر پژوهش در مدارس علمیه استان امسال  درهر مدرسه علمیه در طول ترم از 3 پژوهش برتر تجلیل می شود که این مهم عاملی برای ایجاد انگیزه خواهد بود.

معاون آموزش و پژوهش حوزه علمیه استان لرستان، با ابراز رضایت از روند فعالیت آموزش و پژوهش در بین طلاب مدارس علمیه استان لرستان،تصریح کرد :همچنین در راستای  بنیه علمی طلاب ، المپیاد علمی ویژه طلاب نخبه  در استان برگزار شد.

وی با یادآوری اینکه این مرحله با حضور طلاب نمونه استان که معدل بالای 18 کسب کرده بودند، برگزار گردید، ابرازداشت: طلاب شرکت کننده در صورت کسب 80 امتیاز از صد امتیاز به مرحله کشوری المپیاد راه خواهند یافت.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha