جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
نمایشگاه

اگر قیمت‌ها مقداری تعدیل شود تا آثار قرآنی با قیمت مناسب‌تر در اختیار مردم قرار گیرد، بهترین اقدام در زمینه جذب مخاطبان قرآنی است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین سید جواد گلپایگانی در حاشیه بازدید از دومین نمایشگاه قرآن و عترت قم، با تاکید بر لزوم انس با قرآن، گفت: این نمایشگاه اثر اجتماعی دارد، زمانی‌که بازدیدکنندگان قرآن‌ها را مشاهده می‌کنند که به سبک‌های مختلف چاپ شده، علاقه افراد نسبت به قرائت قرآن بیشتر می‌شود.

فرزند مرحوم آیت الله العظمی گلپایگانی(ره) خاطرنشان کرد: برپایی نمایشگاه قرآن، بسیار عمل خوبی است و باید در نظر داشت که ماه رمضان بهترین زمان برپایی این نمایشگاه است

استاد حوزه علمیه قم یادآور شد: زمانی‌که قرآن در اختیار افراد قرار گیرد، به طور طبیعی به آن علاقه‌مند می‌شوند و به حفظ، قرائت و تفسیر آن اهمیت داده و به سمت قرآن، معانی قرآن و واژگان قرآن جذب می‌شود.

وی همچنین برپایی نمایشگاه قرآن و عترت را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: افراد باید فرصت را غنیمت بشمارند و در زمینه آشنا شدن با معارف قرآن اهتمام بیشتری داشته باشند.

حجت الاسلام و المسلمین گلپایگانی خاطرنشان کرد:‌ اگر قیمت‌ها مقداری تعدیل شود تا آثار قرآنی با مناسب‌تر در اختیار بازدیدکنندگان قرار گیرد، بهترین اقدام در زمینه جذب مخاطب است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha