جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۹ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 17, 2024
نماز

همزمان با عید سعید فطر و با برنامه‌ریزی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم، نماز عید در 12 بقعه متبرکه برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، نماز عید سعید فطر در آستان مقدس امامزادگان موسی مبرقع(ع) واقع در خیابان آذر، کوی چهل اختران، علی بن جعفر(ع) واقع در انتهای خیابان انقلاب، سید علی(ع) واقع در بلوار 15 خرداد، میدان شهید صادقی و ابراهیم(ع) در خیابان امامزاده ابراهیم(ع) از جمله این بقاع متبرکه هستند.

همچنین نمازگزاران می‌توانند برای اقامه نماز عید فطر به آستان مقدس امامزادگان جعفر شهید(ع) واقع در خیابان امامزاده ابراهیم(ع) بعد از میدان معصومیه، سید معصوم(ع) در میدان نبوت، ابراهیم و احمد(ع) واقع در انتهای خیابان انقلاب، بلوار روحانی و روبروی گلزار شهدا، عبدالله(ع) در انتهای خیابان امامزاده ابراهیم(ع) بعد از شهرک کامکار مراجعه کنند.

در شهرها و بخش‌های استان قم هم آستان مقدس امامزادگان زکریا(ع) در دستجرد، زینب خاتون(س) واقع در شهر کهک و ابراهیم(ع) واقع در شهر کهک، روستای سیرو برای این منظور در نظر گرفته شده‌اند.

ساکنان شهر جعفریه هم می‌توانند برای اقامه نماز عید فطر به مسجد حضرت ابوالفضل(ع) واقع در جاده قدیم قم ـ جعفریه مراجعه کنند.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha