جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
واعظ موسوی

امروز غربی‌ها ذلیلانه برای نجات رژیم صهیونیستی از ورطه‌ای که در آن گرفتار آمده، دست به کار شده و با تشکل کنفرانس‌هایی برای بررسی صلح و آتش‌بس، سعی می‌کنند چهره کریه خود و صهیونیست ها را بپوشانند.

حجت الاسلام و المسلمین واعظ موسوی در گفتگو با خبرگزاری حوزه با اشاره به نامگذاری 23 مردادماه به نام "روز مقاومت اسلامی"، گفت: هر جایی که مسلمانان با تمام نیرو در مقابل دنیای استکبار مقاومت کرده‌اند، پیروز میدان بوده اند.

عضو خبرگان رهبری با بیان این که نمونه‌های این پیروزی‌ها را بارها در تاریخ اسلام شاهد بوده‌ایم، ابراز داشت: پیروزی‌های حزب الله و مردم غزه در جنگ‌های 33 روزه، 22 روزه و ... نمونه‌های دیگری از این پیروزی‌ها در دوران معاصر است.

وی تصریح کرد: رژیم صهیونیستی در جنگ 6 روزه اعراب را شکست داد و بخش های زیادی از سرزمین های عربی را اشغال کرد و شکست‌های کشورهای اسلامی در این جنگ می‌تواند برای ما درس های به یاد ماندنی داشته باشد.

*سه عنصر مهم پیروزی بخش

استاد حوزه علمیه قم افزود: همین مردم در قالب حزب الله لبنان و نیروهای مقاومت فلسطین وقتی عزم خود را برای مقابله با دسیسه‌های استکبار جزم کردند، شاهدیم که با "اعتماد به نفس"، "توکل به خداوند" و "پشتیانی ایران اسلامی"، در مقابل ارتش رژیم صهیونیستی مقاومت کرده و در نهایت در مقابل آن‌ها به پیروزی رسیدند.

عضو خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: واقعیت این است که در جنگ‌های 22 روزه، 33 روزه و ... محاسبات رژیم صهیونیستی غلط از آب درآمد و چاره‌ای جز این نداشتند که دست به دامن اربابان خود شوند تا به هر طریقی خود را نجات دهند.

حجت الاسلام و المسلمین واعظ موسوی ادامه داد: امروز غربی‌ها ذلیلانه برای نجات رژیم صهیونیستی از ورطه‌ای که در آن گرفتار آمده، دست به کار شده و با تشکل کنفرانس‌هایی برای بررسی صلح و آتش‌بس، سعی می‌کنند چهره کریه خود و صهیونیست ها را بپوشانند.

*سرافکندگی غرب و صهیونیست ها

وی با بیان این که همان‌طور که امام (ره) فرمودند و مقام معظم رهبری نیز بارها گوشزد کرده اند مسلمانان می توانند با اعتماد به نفس، وحدت و انسجام و روح مقاومت،  در تمام زمینه‌ها موفق شوند، گفت: امیدوارم که انشاء الله بار دیگر این افتخار نصیب ملت قهرمان غزه شود و سرافکندگی بیشتر نصیب رژیم صهیونیستی و غربی‌ها گردد.

حجت الاسلام و المسلمین واعظ موسوی همچنین با اشاره به نقش مقاومت در بیداری‌های اسلامی، گفت: هر روز شاهدیم که پس از پیروزی مسلمانان بر رژیم صهیونیستی، بر بیداری مسلمانان افزوده می‌شود و همین بیداری زمینه‌های پیروزی مسلمانان را فراهم خواهد کرد.

عضو خبرگان رهبری در پایان ابراز امیدواری کرد: مسلمانان به صورت واحد و پایدار، در مقابل تهدیدها به خوبی بایستند تا آرامش در سرزمین‌های اسلامی حاکم شود.

انتهای پیام

 

 

 

مقاومت اسلامی-واعظ موسوی- فلسطین-حزب الله

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha