دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
جمشیدی

مدیر حوزه های علمیه خواهران بابیان این که کودتای 28 مراد عبرتی برای ملت‌ها و دولت‌های مستقل است گفت: اگر ملت‌های دنیا به مقدرات و فرصت‌های موجود خود توجه نداشته باشند، توسط استکبار از بین خواهند رفت.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین جمشیدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه؛ بابیان این که 28 مرداد سالروز ننگین برگرداندن شاه به ایران است اظهار داشت: کودتای ننگین 28 مرداد یک سند روشن و صریح مداخله دولت‌های استکباری در زمان خود با سرکردگی انگلیس آمریکا علیه مردم ایران اسلامی است.

وی با اشاره به نقش این کودتا بر تحکیم 25 ساله ظلم حاکمیت سلطنت افزود: این مداخله منجر به کشتار مردم و تحکیم پایه‌های ظلم سلطنتی به مدت 25 سال بر ملت ایران شد و با اعترافی که متصدیان و دولت‌های انگلیس و آمریکا داشتند سند رسوایی بر این دولت‌ها بوده است.

مدیر حوزه های علمیه خواهران بابیان این که این کودتا عبرتی برای ملت‌ها و دولت‌های مستقل است ادامه داد: کودتای 28 مرداد هشداری بر همه ملت‌های دنیا است که اگر به مقدرات و فرصت‌های موجود خودشان توجه نداشته باشند، فرصت‌ها توسط عوامل بیرونی و داخلی از بین خواهد رفت، همان‌طوری که امروزه هیچ تغییری در سیاست‌های مداخله‌جویانه دولت‌های انگلیس و امریکا و هم پیمانانشان در منطقه ایجاد نشده است.

حجت‌الاسلام‌و المسلمین جمشیدی تصریح کرد: امروزه دولت‌های استکباری با تغییر روش و تاکتیک، نیروی‌های تروریستی را تقویت، تجهیز کرده و در کشورهای عراق، افغانستان، سوریه و لبنان به کشتار بی‌گناهان و مداخله در امور دولت‌ها می‌کنند.

وی افزود: حضورهای نیروهای تروریستی سند دیگری است که دولت‌های استکباری دست از اقدامات ظالمانه خود برنداشته بلکه شیوه و روش خود را در دخالت‌ها تغییر داده‌اند.

انتهای پیام 16/313

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha