سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
56

حوزه/یازدهمین اجلاس سراسری روسای هیأت امنا و مدیران واحدهای آموزشی و تربیتی حوزه های علمیه خواهران با سخنرانی حضرت آیت الله مکارم شیرازی در قم برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» حجت الاسلام و المسلمین رسول ابراهیمیان، معاون امور شهرستان های حوزه علمیه خواهران، پیش ازظهر امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهارداشت: این همایش طبق سنوات گذشته و در راستای هم افزایی و تعامل بیشتر مدیران مدارس و حوزه های علمیه خواهران سراسر کشور به مدت دو روز از  یکم بهمن ماه در مرکز همایش های بین المللی مدرسه علمیه امام موسی کاظم(ع) برپا خواهد شد.

وی با اشاره به اهداف برگزاری این اجلاس افزود: " تبیین اهمیت نقش و جایگاه مدیران و هیأت امنا در مدارس"، " بستر سازی ارتباط صمیمی – مستمر- هدفمند و تحکیم ارتباط بین مدیران موسسین و مسئولین مرکز"، " هماهنگی و تجمیع آراء و عقاید در ارتباط با اداره مدارس علمیه و تربیت طلبه"، " دستیابی به راهکارهای علمی جهت رفع معضلات و مشکلات پیشرو"، " انتقال آخرین تغییرات و خط مشی ستاد به مدیران و موسسین" از جمله اهداف برگزاری این اجلاس می باشد.

حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمیان با بیان اینکه در این اجلاس از 800 نفر مدیر و اعضای هیأت امنا دعوت شده است، گفت: در حال حاضر 413 حوزه علمیه ویژه خواهران در کشور وجود دارد که 358 واحد در مقطع عمومی سطح دو ، یک واحد تخصصی سطح چهار و 54 مقطع سطح سه بیش از 55 هزار طلبه شاغل به تحصیل را پوشش می دهند.

معاون امور شهرستان های حوزه علمیه خواهران ادامه داد: تاکنون 32 هزارنفر از حوزه های علمیه خواهران در مقاطع مختلف فارغ التحصیل شده اند.

وی بیان داشت: این همایش دو روزه در روز نخست ویژه برپایی 5 کمیسیون تخصصی با موضوع ارتباط اعضای هیأت امنا با "آموزش"، "فرهنگ"، "پژوهش"، "ساماندهی و نظارت" و " پشتیبانی" می باشد.

حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمیان گفت: مراسم افتتاحیه روز یکم اسفندماه ساعت 9 و 30 دقیقه صبح با سخنرانی حضرت آیت الله مکارم شیرازی، آیت الله مقتدایی، حجت الاسلام و المسلمین جمشیدی و برخی از بانوان مطرح کشوردر سالن همایش های بین المللی خاتم الانبیاء (ص) مدرسه علمیه امام کاظم(ع) آغاز خواهد شد.

انتهای پیام   313/17

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha