جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۹ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 17, 2024
ملکی

مسئول دفتر همکاری‌های حوزه و آموزش و پرورش حضور روحانیون شاغل در این وزارتخانه را فرصت مغتنمی برای تربیت دینی دانش‌آموزان دانست.

به گزارش خبرگزاری حوزه،  حجت‌الاسلام والمسلمین ملکی مسئول دفتر همکاری‌های حوزه و آموزش و پرورش در نشست فصلی کمیته‌های استانی این دفتر با ارائه گزارشی از فعالیت‌هاگفت: پیگیری تنظیم بخش‌نامه همکاری‌های ستاد و ابلاغ آن با امضای وزیر و مدیر حوزه، دیدار با مراجع عظام تقلید و علما، تدوین برنامه‌های سال تحصیلی 93-94 برگزاری همایش‌های سالانه و دستاوردهای مطلوب و ارزشمند، برگزاری کارگاه‌های دین و علم، دین و ریاضی،‌دین و رایانه و... راه‌اندازی سایت ستاد، تقویت گفتمان همکاری‌ها در راستای لبیک به منویات مقام معظم رهبری و تدوین سند چشم‌انداز همکاری‌های راهبردی از برنامه‌های اجرا شده در توسط این ستاد است.

وی ادامه داد: دیدار با علما و مراجع عظام در راستای الگوسازی در فرآیند تربیت اسلامی، اعزام مبلغین و تامین 200 مشاور مذهبی برای مدارس در سال جدید از دیگر برنامه‌های این ستاد است.

حجت‌الاسلام والمسلمین ملکی با اشاره به لزوم بهره‌گیری از توانمندی و ظرفیت روحانیون شاغل در وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: در حال حاضر دو هزار و 813 روحانی شاغل در آموزش و پرورش استخدام رسمی هستند که ظرفیت‌های بالقوه برای اجرای برنامه‌های تربیتی محسوب می‌شوند و باید از وجود آنها بهره برد.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha