دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 13, 2024
دانشمند

حوزه/ حجت‌الاسلام‌ والمسلمین دانشمند با بیان این که سیره امام (ره) و مقام معظم رهبری باید الگوی همه باشد، گفت: وظیفه همه ماست که برای مراجع عظام تقلید احترام قائل باشیم، دست همه مراجع را می‌بوسم و به این دست‌بوسی هم افتخار می‌کنم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» این خطیب حوزوی  در مراسم عزاداری دهه دوم محرم  که در حسینیه شهدا قم برگزار می‌شود؛ اظهار داشت: در سال‌های اخیر دشمن فتنه بزرگی را طراحی کرد تا بتواند ما را به جان هم بیندازد و به‌وسیله آن به مردم تلقین کند که روحانیت در بین مردم جایی ندارند.

حجت‌الاسلام والمسلمین دانشمند خاطرنشان کرد: وظیفه همه ماست که برای مراجع عظام تقلید احترام قائل باشیم، دست همه مراجع را می‌بوسم و به این دست‌بوسی هم افتخار می‌کنم.

وی اضافه کرد: ما نباید به خودمان اجازه دهیم که به مراجع، علما، بزرگان، طلاب و حوزه‌های علمیه توهین کنیم، اگر عملکرد یک روحانی را نمی‌پسندید، باید او را نقد کنید و اجازه نداریم که به روحانیت توهین کنیم.

این خطیب حوزوی با تأکید بر اینکه سیره امام (ره) و مقام معظم رهبری باید الگوی همه ما باشد؛ گفت: انسان نباید دین خود را برای دنیای دیگران بفروشد و به جهنم برود.

حجت‌الاسلام والمسلمین دانشمند گفت: من این لباس را به برکت انقلاب دارم، یقینا اگر انقلاب نشده بود، من هم روحانی نمی‌شدم، به برکت شهدا و جلساتی که در مساجد داشتیم بنده روحانی شدم، لذا خود را مدیون انقلاب و نظام می‌دانم.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha