سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
بانوان مبلغه

مدیر مدرسه علمیه معصومیه شیراز از برگزاری همایش های تخصصی با موضوع ازدواج و آسیب های کاهش جمعیت، با حضور اساتید کشوری در این مدرسه خبر داد.

خانم تقی پور در گفتگو با خبرنگار «حوزه» در شیراز با اشاره به زمان راه اندازی این مدرسه، اظهار داشت: این حوزه علمیه در سال 1390 تحت اشراف نماینده ولی فقیه در استان فارس تاسیس و هم اکنون با 82 طلبه، 4 نفر کادر اداری و 15 استاد در حال فعالیت است.

وی به تشریح مهمترین فعالیت های مدرسه معصومیه پرداخت و گفت: در کنار آموزش طلاب خواهر، تبلیغ بانوان طلبه در نقاط مختلف شیراز، برگزاری چند همایش پژوهشی به میزبانی این مدرسه با حضور طلاب استان و ... از مهمترین فعالیت ها به شما می رود.

تقی پور با اشاره به این که اکثر مبلغین مدرسه معصومیه در مدارس و مساجد مشغول به فعالیت هستند، افزود: در حال حاضر 20 تن از طلاب همراه با کاروان راهیان نور دانش آموزان، در مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس حضور دارند. در ایام محرم نیز تعدادی از بانوان طلبه، در مجالس بانوان به سخنرانی و پاسخگویی به سئوالات و شبهات پرداختند.

مدیر مدرسه علمیه معصومیه شیراز اضافه کرد: همایش های مختلفی با موضوع ازدواج و تکثیر نسل نیز با حضور اساتید برجسته کشوری در این مدرسه برگزار شده است.

وی با اشاره به موفقیت طلاب مدرسه در مسابقات علمی و پژوهشی، گفت: یکی از طلاب این مدرسه به عنوان مخترع نمونه کشوری در زمینه نرم افزار انتخاب شد. یکی دیگر از طلاب نیز به عنوان یکی از پژوهشگران برتر جشنواره علامه حلی انتخاب گردید.

تقی پور در تبیین برنامه های آینده مدرسه، خاطرنشان کرد: براساس برنامه ریزی های صورت گرفته با سپاه، طلاب نخبه به عنوان سرمربی حلقه های صالحین به پایگاه های بسیج معرفی خواهند شد.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • دلتنگ IR ۲۰:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۱
    0 0
    التماس دعا/اجرکم الی الله/