جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
خبر گزاری حوزه

حوزه/ همایش تقدیر از ممتازین تحصیلی مدرسه علمیه معصومیه دوشنبه شب در سالن‌های همایش‌های این مدرسه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، در این همایش که با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین ملکی مدیر مدرسه علمیه معصومیه، مسئولین، اساتید و طلاب این مدرسه برگزار شد 43 نفر از ممتازین آموزشی، 8 نفر از ممتازین فرهنگی، 4 نفر در بخش مکالمه و برگزیدگان پژوهشی تقدیر شدند.

حجت الاسلام برقعی مسئول نهاد پایه‌های مدرسه علمیه معصومیه ضمن تقدیر از طلاب این مدرسه اظهار کرد: تعداد ممتازی این مدرسه بسیار بالا بود و برای انتخاب این عزیزان برای تقدیر بسیار سختگیری شده است.

وی با اشاره به اینکه با وجود مشکلات فراوان، حضور در کلاس طلاب این مدرسه بسیار خوب بوده است که نشان از علاقه وافر به تحصیل آن‌ها دارد افزود: حضور این همه ممتاز موجب خوشحالی مسئولین است و امیدواریم که در آینده نیز طلاب این مدرسه در تمام مراحل زندگی موفق باشند.

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین ملکی  با بیان اینکه امروز شبهات بسیار پیچیده‌ای در اینترنت مطرح شده است ابراز داشت: معلوم است که یک تیم تخصصی را به کار گرفته‌اند تا شبهات پیچیده‌ای را به وجود آورند که جوانان را منحرفت کنند.

مدیر مدرسه علمیه معصومیه با اشاره به اینکه امروز مردم ما عالم می‌خواهند عنوان کرد: در طول تاریخ اسلام فضای جامعه به این صورت نبوده است که مردم این همه به روحانی علاقه نشان می‌دهند.

انتهای پیام

 

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha